ECI מעלה לאוויר מערכת BI בענן של אורקל בהיקף מאות אלפי שקלים

זהו פרויקט ה-BI בענן הראשון של ענקית ה-IT בישראל ● ה-BICS הוא פתרון בינה עסקית מלא בענן, כחלק מפלטפורמה כשירות, PaaS

פרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים. ECI

ECI Telecom החלה בהטמעת מערכת BI של אורקל (Oracle) בענן. הפרויקט החל לפני חודשיים ויסתיים בשבועות הקרובים. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם ההערכה היא כי היקף הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

זהו פרויקט ה-BI בענן הראשון של ענקית ה-IT בישראל. המערכת,  BICS (ר"ת Business Intelligence Cloud Service), היא פתרון בינה עסקית מלא בענן, כחלק מפלטפורמה כשירות, PaaS. המערכת תעבוד בצד מערכת BI קיימת, אף היא של אורקל.

מערכת ה-BI שבענן של אורקל מנהלת את השירות בצורה מלאה, כולל אדמיניסטרציה, גיבויים, התקנת טלאים, ועדכונים. היא מאפשרת לפתח בקלות ובמהירות אפליקציות BI ולשתף אותן בארגון. השירות מכיל יכולות ניראות והפצה למובייל המאפשרות עבודה מול כל רכיב מחשוב. הפתרון יאפשר ליותר ממאה אנשי ECI, שיהיו לקוחות המערכת, יכולות של הנגשת בינה עסקית במובייל, ושירות עצמי לאנליסטים.

סיגלית שביט, מנמ"רית ECI Telecom, אמרה כי "העולם של היום מחייב שינוי והתאמה תמידיים לסביבה העסקית. כחלק מאסטרטגיה זו, אנו מציעים ללקוחות פתרונות גמישים, המשתנים יחד עם דרישות השוק המשתנות – דבר אשר מחייב גם אותנו, פנימה ב-IT, להיות גמישים ולהתאים את עצמנו לדרישות העסקיות המשתנות".

לדברי שביט, "המערכת שבענן אותה אנו מטמיעים, עולה בקנה אחד עם מפת הדרכים של חטיבת ה-IT בחברה, היא מהווה חלק מהתמיכה במערך העסקי ב-ECI: יצירת סביבת עבודה פתוחה, המונגשת וזמינה במגוון מכשירים, תוך צמצום זמני הפיתוח ואספקת המוצרים והשירותים לשוק. לשם כך אנו מעבירים שירותים לענן ומנגישים אותם לעובדי הארגון במכשירים ניידים". שביט סיכמה באומרה כי "פתרון BI  שיושב על מערכת הליבה של החברה, יאפשר שקיפות טובה יותר של מידע תומך החלטות".

איל שני, מנהל אגף BI, אורקל ישראל, "הפתרון בענן משדרג את קלות השימוש במערכות BI, משלב גם את שירות מסד הנתונים ובכך מאפשר מערכת שלמה בענן. הפתרון יאפשר ל-ECI להנגיש את ה-BI למובייל, יספק ניראות עם יכולות חקירה אינטראקטיבית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים