OnePlus 2 המסקרן הושק היום – ומכירתו תחל בעוד שבועיים

כמו בפעם הקודמת, הטלפון יימכר בשיטת ההזמנות, כשהוא יוצע למכירה בארצות הברית, קנדה, סין, הודו ומדינות האיחוד האירופי ● עדיין לא ברור מתי ניתן יהיה לקנות אותו במכירה פתוחה, אם בכלל

להמתין ולא לרכוש. OnePlus 2

OnePlus 2, הטלפון מעורר הציפיות של OnePlus, הושק היום (ג') לפנות בוקר שעון ישראל. הטלפון, ממשיך דרכו של ה-OnePlus One שזכה להצלחה יחסית גדולה, כולל בישראל, מבקש שוב מקהל הרוכשים הפוטנציאלי 'לא להתפשר', אבל הוא שוב יימכר בשיטת ההזמנות החל מה-11 באוגוסט כשהוא יוצע למכירה בארצות הברית, קנדה, סין, הודו ומדינות האיחוד האירופי. עדיין לא ברור מתי הוא יוצע למכירה פתוחה, אם בכלל, וכיצד תבוא לידי ביטוי העובדה שיש לו יבואנים רשמיים בישראל.

כך או כך, מדובר במכשיר באמת מרשים על פניו. מסך ה-5.5 אינץ' שלו אמנם מציע רזולוציית FHD "בלבד", אך מדובר בבחירה של החברה במטרה לחסוך בחיי הסוללה שלו. כמו כן, לטענת החברה מדובר באחד המסכים הבהירים ביותר שקיימים בשוק בתחום הזה עם יחס ניגודיות של 1500:1 שאמור לספק הבדלה חדה בין גווני צבעים, ובמיוחד בקצה הכהה של הסקאלה.

החברה בחרה עבור הטלפון החדש שלה במערכת על שבב Snapdragon 810 בגרסה 2.1 שאמורה לבטל את בעיות ההתחממות הידועות של הדור הראשון שלה. היא מורכבת משמונה ליבות 64 ביט, ארבע מהן Cortex-A57 במהירות 2 ג'יגה-הרץ וארבע ליבות Cortex-A53 במהירות 1.6 ג'יגה-הרץ. הטלפון ייצא בשתי גרסאות: אחת עם 3 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-16 ג'יגה-בייט נפח אחסון פנימי, ואחת עם 4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-64 ג'יגה-בייט זיכרון פנימי.

המכשיר תומך בשני סימים, כולל תמיכה ב-LTE קטגוריה 9, ב-WiFi בתקן עד וכולל 802.11ac, וכן בבלוטות' 4.1. מערכת ההפעלה, או יותר נכון הממשק, היא OxygenOS שמבוססת על אנדרואיד 5.1.

המצלמה האחורית מציעה חיישן 14 מגה-פיקסל שמלווה במבזק כפול, מייצב תמונה אופטי וגם לייזר למיקוד התמונה. המצלמה הקדמית היא בגודל של 5 מגה-פיקסל, והמערכת תומכת גם בצילום ב-4K וכן בהילוך איטי באיכות של 720p ובקצב של 120 פריימים/לשנייה.

המכשיר מציע חיישן טביעות אצבע, שני מיקרופונים עם מנגנון ביטול רעשים, חיבור USB-C וכן כפתור ייעודי שבוחר אלו התראות להציג במסך הנעילה: כולן, דחופות או בכלל לא.

המכשיר יוצע במחיר של 329 דולר ו-389 דולר בהתאם לכמות הזיכרון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים