סמסונג: נוריד מחירים בחודשים הקרובים

"כדי להגדיל את המכירות, ובאמצעות זאת את ההכנסות, נגיב לדרישות השוק", אמר פארק ג'ין-גאנג, סגן נשיא בחברה, בעקבות הירידות שרשמה ברבעון

סמסונג

סמסונג (Samsung) עומדת להוריד את מחירי המוצרים שלה בחודשים הקרובים, כדי להעלות את ההכנסות – כך אומר סגן נשיא החברה, פארק ג'ין-ג'אנג. עם זאת, הוא לא התחייב לכך. דבריו נאמרו על רקע התוצאות העסקיות של החברה לרבעון השני, שמצביעות על ירידה בהכנסות וברווח הנקי.

ג'ין-ג'אנג ציין לאחר פרסום התוצאות כי "כדי להגדיל את המכירות, ובאמצעות זאת את ההכנסות, נגיב לדרישות השוק. המשמעות היא שייתכן שנצטרך להוריד מחירים. סביר להניח שהמחיר הממוצע למוצרינו ברבעון השלישי יקטן יחסית לרבעון השני".

על פי הדו"חות של הענקית הדרום קוריאנית, ההכנסות הרבעוניות שלה קטנו ב-3.81 טריליון וון, או 7.28%, ל-48.54 טריליון וון (43.5 מיליארד דולר). לעומת זאת, ההוצאות קטנו ב-3.52 טריליון וון, או 7.79%, ל-41.64 טריליון וון (37.28 מיליארד דולר). הרווח הנקי פחת ב-8%, ל-5.75 טריליון וון (5.15 מיליארד דולר), בין היתר בעקבות זינוק של 22.58% בחבות המס.

עוד עולה מהתוצאות כי ההוצאות הגולמיות של החברה קטנו ב-8.56% ל-28.96 טריליון וון, או 25.93 מיליארד דולר, הרווח הגולמי פחת ב-5.32% ל-19.58 טריליון וון, או 17.53 מיליארד, והרווח הגולמי השולי עמד על 40.33%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות ירדו ב-6.81% ל-16.02 טריליון וון, שהם 14.34 מיליארד דולר, והרווח פחת ב-4.03% ל-6.9 טריליון וון, או 6.18 מיליארד דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים