איך אומרים Google Translate באינדונזית?

האפליקציה מתרחבת ומוסיפה לא פחות מ-20 שפות חדשות

20 שפות נוספות. Google Translate

אפליקציית התרגום המקוון של גוגל (Google) מתרחבת ומוסיפה שפות חדשות רבות. כעת, לאחר ההרחבה, תומכת Google Translate בתרגום דו כיווני של 27 שפות, כשהעדכון האחרון מוסיף לא פחות מ-20 שפות וביניהן בולגרית, טורקית, הונגרית, אינדונזית ואפילו קטלנית – השפה של תושבי מחוז קטלוניה בספרד, הדורשים (בחלקם) עצמאות. שתיים מבין השפות הזמינות – הינדית ותאית – ניתן יהיה לתרגם רק לאנגלית, אך לא להיפך.

העברית עדיין לא צורפה לעדכון החדש של Google Translate, אך יש להזכיר שהיא זמינה באמצעות גישה לדפדפן ופנייה לאתר התרגום של גוגל.

מעבר לתרגום טקסט שמוזן אליה ישירות, יכולה האפליקציה לתרגם טקסט שמוזן אליה באמצעות דיבור, צילום של שלט או דף מספר. התרגום הוויזואלי אינו זקוק לחיבור לאינטרנט בכדי לבצע את התרגומים בפועל.

גוגל אף מבטיחה שהאפליקציה תציג ביצועים משופרים כעת לאחר העדכון, והיא תעבוד היטב במקומות גם בהם החיבור לרשת איטי משהו. "בשווקים מתפתחים רבים רשתות מובייל איטיות יכולות לאתגר את הגישה לכלים מקוונים רבים, כך שאם אתם חיים באזור עם רשתות מובייל לא אמינות, העדכון הזה הוא בשבילכם", כתב ברק טורובסקי, מנהל המוצר, בבלוג הרשמי של החברה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יעקב

    אני לא מצליח לתרגם תמונת מסך ומופיע לי שאינטרנט לא מחובר בבקשה מה עלי לעשות שיתרגם לי כי בעבר זה כן עבד טוב תודה רבה

אירועים קרובים