מרכז הפיתוח של נט-אפ מתרחב ומשתדרג לדירה חדשה

החברה עוברת למשרדים חדשים במגדלי השלום בתל אביב, שיתפרשו על פני 500 מ"ר וישרתו את 40 העובדים ואת אלה שצפויים להצטרף אליהם בקרוב

מתרחבים ועוברים דירה. נטאפ

מרכז הפיתוח של נט-אפ (NetApp) בישראל מתרחב ובימים אלה עובר מנמל תל אביב למשרדים חדשים במגדלי השלום בעיר. המשרדים, שיתפרשו על פני שטח של 500 מ"ר, ישרתו את צרכי המרכז המתרחב, שכולל כיום כ-40 עובדים ועתיד להמשיך לגייס עובדים נוספים בשנה הקרובה.

מרכז הפיתוח המקומי נחשב לאחד ממרכזי החדשנות המתקדמים ביותר של החברה, מה שמתבטא באופן העבודה הייחודי שלו. תהליך תכנון המוצר במרכז הפיתוח של נט-אפ בישראל מבוסס על אופן הפעולה והחשיבה של הנהלת סטארט-אפ, נמסר מהחברה. הקמת קו מוצרים חדש מתחיל במחקר שוק רחב, כולל קיום פגישות שוטפות עם לקוחות החברה ברחבי העולם והבנת הצרכים על פיהם מפותח הפתרון הטכנולוגי. תהליך זה נמשך לאורך פיתוח המוצרים וכולל הוצאת יכולות חדשניות לשוק. בכך, על פי נט-אפ, היא מתאימה את עצמה לחדשנות הנדרשת בעולם בו חלים שינויים טכנולוגיים מהירים, המשנים את סביבת העבודה של הלקוחות.

מרכז הפיתוח הישראלי יזם וניהל קו פתרונות בתחום אוטומציית תהליכים בעולם האחסון, אשר נמצא כיום בשימוש של אלפי לקוחות ברחבי העולם.

רועי אלון ואסף לוי הצטרפו לנט-אפ לפני כשבע שנים, בעקבות רכישת אונארו, שהיו בין מייסדיה, וכעת הם מנהלים את מרכז הפיתוח של נט-אפ בישראל. לדבריהם, "מרכז הפיתוח המקומי משקף את האמון של החברה הגלובלית ביכולות החדשנות והפיתוח של אנשי התוכנה בשוק הישראלי. המרכז מהווה את חוד החנית בפיתוחים הטכנולוגיים בתחום האחסון בענן וממשיך לפתח מגוון פתרונות לקהל הלקוחות בארץ ובחו"ל, תוך הקשבה מתמדת לדרישות ולצרכי לקוחות החברה".

פיל ברוטרטון, סמנכ"ל קבוצת פתרונות ענן בנט-אפ העולמית, אמר כי "הענן ההיברידי יהיה המודל הדומיננטי עבור ארגוני ה-IT בעתיד הקרוב. הוא מאפשר ללקוחות לנהל תהליכים עם דרישות רוחב פס משמעותיות או ביצועים גבוהים באחוז קטן מהעלות. הענן ההיברידי פותח אפשרויות עצומות לארגונים היכולים כעת להציע שירותים חדשים ולשרת טוב יותר את הלקוחות שלהם. מרכז החדשנות בתל אביב ממלא תפקיד מכריע בפיתוח ויישום היכולות המהפכניות האלו עבור הלקוחות שלנו. המרכז מפתח טכנולוגיה חדשנית שנועדה לפשט ולהקל את ניהול המידע, ובכך מאפשר ללקוחות שימוש בענן ההיברידי ביתר קלות ושיפור הביצועים העסקיים שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים