רוסיה: אמוג'ים גאים – לא בבית ספרנו!

הממשל הרוסי, שהחליט לא לאפשר כל פרסום גאה באשר הוא, מעביר את המלחמה לעולם האמוג'ים - כי מה יותר טוב מלהתנפל על מישהו שלא יכול להחזיר בחזרה

עוד ביטוי ללהט"בפוביה ברוסיה

ממשלת רוסיה ככל הנראה מתכוונת לאסור על אמוג'ים גאים במדינה, עקב חששותיה מכך שתמונות של בני זוג אותו המין עלולות להפר את החוקים במדינה.

העיתון הרוסי איזבסטיה (Izvestia) דיווח שהסנטור הרוסי מיכאיל מרצ'נקו הגיש תלונה, שצפויה להתקבל, על כך שקיים אוסף של אמוג'ים המציגים זוגות חד מיניים. מרצ'נקו טוען כי האמוג'ים האלה הם הפרה מוחלטת של החוק הרוסי משנת 2013 האוסר לפרסם כל מה שהממשלה תמצא כחומרי תעמולה גאים. עוד מציין העיתון כי הגוף המפקח של הממשלה מתכנן לבקש מהקרמלין לחקור ולדווח על העניין.

הסנטור הרוסי צוטט כשהוא מביע דאגה שהאמוג'ים הגאים "מקדמים יחסים מיניים לא מסורתיים" וגם "מביעים חוסר כבוד להורים ולבני משפחה אחרים".

האמוג'ים הגאים אינם תופעה חדשה. אפל (Apple) הציגה לעולם אייקונים חד מיניים כבר בשנת 2012. האמוג'ים, מועטי הגרפיקה, כוללים בעיקר זוגות בני אותו המין עומדים אחד ליד השני ומחזיקים ידיים. עוד עשתה החברה למען השוויון כאשר מוקדם יותר השנה גיוונה את האמוג'ים שלה כשהוסיפה לא מעט דמויות עם גווני עור שונים.

מאז שיצא חוק התעמולה הגאה ב-2013, מחוקקים רוסים רודפים בצורה אגרסיבית כל אמצעי תקשורת שלדעתם "מקדמים יותר מדי" הומוסקסואליות וגאווה. יתרה מכך, באותה השנה הרסו הרשויות ברוסיה מצבת זיכרון לסטיב ג'ובס לאחד שנודע כי מנכ"ל אפל, טים קוק, הוא הומו מוצהר. בנוסף, הקרמלין פשט על אפליקיציית היכרויות גאה וקרא להעניש את אפל ואת להקת U2, על שהפיצו ב-iTunes אלבום שעל עטיפתו נראים שני גברים בלי חולצה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים