40 שנות זוגיות הסתיימו בטוויטר

הזוג הנצחי של החבובות, קרמיט הצפרדע ומיס פיגי, החליטו להיפרד לאחר עשרות שנים ביחד ● מסתבר שמבחינתם שברון לב יש רק בלחם, כי הם כבר לגמרי המשיכו הלאה ● חבל שהמעריצים עדיין לא

הזוגיות נגמרה - לנצח! קרמיט הצפרדע ומיס פיגי. צילום: BigStock

האם עוד נותרו בינינו כאלה המאמינים באהבת אמת הנשארת לנצח נצחים? כי עושה הרושם שאף אחד לא חף משברון לב ופרידה, וכדאי לכולנו לישון עם עין אחת פקוחה מהיום ולעולמי עד.

הזוג החבובתי הכי מפורסם החליט לפצל את דרכו המשותפת ולהפריד כוחות: קרמיט הצפרדע ומיס פיגי נפרדו לאחר 40 שנות זוגיות!

מנהיג החבובות הירקרק אישר בטוויטר (Twitter) כי "נפרדנו באופן רשמי", ואז הוסיף באופן מפתיע שהוא כרגע יוצא עם חזרזירה חדשה בשם דניס, שעובדת במחלקת השיווק ברשת ABC.

ככל הנראה החשש הגדול היה כיצד תגיב מיס פיגי, הידועה בדרמטיות לא מעודנת כלל ובאלימות מילולית, פיזית, וכל מה שנכנס באמצע. אך למרבה הפלא, הגברת לקחה את העניינים די בקלות. "כל תשומת לב באשר היא, זה פרסום טוב", אמרה והוסיפה כי היא שמחה שקרמיט והיא נפרדו. קשה לומר שזה נשמע אמין.

הזוג שחרר הודעה רשמית בטוויטר ובה נאמר כי לאחר ויכוחים רבים הם הגיעו להחלטה הקשה לסיים את היחסים שלהם. עוד הוסיפו, "יחד עם זאת, חיינו האישיים הם כעת נפרדים ואנחנו ניפגש עם אחרים; אנשים, חזירים, צפרדעים, וכו'. זוהי התגובה היחידה שלנו בנושא הפרטי הזה… אלא אם כן נקבל את ההצעה הנכונה. תודה על ההבנה".

מכתב הפרידה של הזוג

מכתב הפרידה של הזוג

הרומן בין מיס פיגי לקרמיט התחיל בשנת 1976, על סט הסדרה המקורית של "החבובות". למרות שדווח שהם התחתנו ב-1984 בסצנת הסיום של "החבובות כובשות את מנהטן", מיס פיגי גילתה בראיון שהכומר לא היה אמיתי, ושהשניים מעולם לא סגרו את העניין באופן רשמי.

מעריצים רבים של החבובות התאכזבו קשות לשמוע על הפרידה ושיתפו עשרות ציוצים בטוויטר כשהם בעיקר מתעניינים האם הקשר הסתיים לנצח או שעדיין יש סיכוי שהשניים יחזרו.

ולכם, מתוסכלי וחסרי האמון באהבה, רק נציין, כי גם קן וברבי נפרדו ב-2004, אבל היי – הם חזרו להיות ביחד ב-2011. ט"ו באב מאוחר שמח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים