אלביט תספק למדינה אירופית מערכות קשר צבאי בכ-45 מיליון דולר

עשרות אלפי מערכות ניידות כבר נמצאות בשימוש צבאות רבים ברחבי העולם ● החוזה הנוכחי יתפרש על טווח זמן של שנתיים

CNR-9000. קרדיט: אלביט מערכות

אלביט מערכות הודיעה היום (ד') כי זכתה בחוזה של כ-45 מיליון דולר ממדינה באירופה לאספקת מערכות קשר צבאיות. החוזה יבוצע בטווח זמן של שנתיים.

מערכות הקשר הניידות, הנמנות עם משפחת מוצרי CNR9000 ו-HF6000, תסופקנה למגוון משתמשים רחב, מרמת החייל הבודד ועד לרמת החטיבה, בתצורה נישאת גב ועל גבי רכבים, לטווחים בינוניים וארוכים כאחד. עשרות אלפי מערכות מסוג זה כבר נמצאות בשימוש צבאות רבים ברחבי העולם.

יהודה (אודי) ורד, מנכ"ל אלביט מערכות, מסר כי "בשדה הקרב המודרני קיים צורך בהעברת נתונים וקול בצורה אמינה, והחלטת לקוח זה לצייד את הצבא שלו במערכות שלנו משקפת את ההכרה באיכות הגבוהה ובפונקציונאליות של מוצרי הקשר שלנו".

לאלביט ניסיון רב בפיתוח מערכות רדיו מתקדמות. בשנים האחרונות מפתחת החברה דורות חדשים ומתקדמים של מערכות אלה, ובראשן MCTR 7200. מדובר במערכת תקשורת טקטית רב תחומית ורב ערוצית בטכנולוגיית רדיו מבוסס תוכנה, המאפשרת לחייל ולרכב להתחבר לרשת ניידת לשירותי דיבור, נתונים ו-וידיאו בקצב גבוה.

מערכת זו, שפותחה על בסיס ניסיון רב שנים בתחומי התקשורת הטקטית הניידת, מאפשרת בנייה של רשת צבאית ניידת לשירותים מתקדמים באמצעות מוצר אחד רב תכליתי המתאים למגוון רחב של תרחישים וצרכים מבצעיים. המערכת מהווה תשתית רשתית למערכות שליטה ובקרה ומאפשרת לחיילים ורכבים לקבל מידע מחיישנים הפרושים בשטח, ולנהל תהליכי לחימה רשתיים עם כוחות אחרים ועם המפקדה, תוך שמירת תאימות לדורות קודמים במקרים בהם זה נדרש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים