פסגות הטמיעה מערכות IBM XIV ומערך גיבוי של קומוולט במיליוני שקלים

הפרויקט בוצע על ידי DnA IT וכלל יישום מערך אחסון באתרי החברה ● מערך הגיבויים של קומוולט מאפשר ניהול מידע מתקדם, גיבוי, אינדוקס, שחזור, ארכוב נתונים וסנכרון לאתר החירום

פרויקט בהיקף מיליוני שקלים. פסגות

בית ההשקעות פסגות הטמיע פתרון אחסון מרכזי המבוסס על IBM XIV דור-3 בשילוב עם מערך גיבויים של קומוולט (Commvault). היקף הפרויקט מוערך על ידי גורמים בשוק במיליוני שקלים.

הפרויקט, שבוצע על ידי DnA IT, כלל יישום מערך אחסון מבוסס IBM XIV באתר החברה בתל אביב ומערך נוסף באתר הגיבוי והחירום בנתניה, בנפח של מעל 200 טרה-בייט בכל אתר. מערך האחסון ישמש עבור כלל המידע הארגוני בחברה הכולל, בין היתר, מערכות מסחר, CRM, מיילים, ניהול פנסיה וקופות גמל.

כמו כן, הוחלפה תשתית השרתים בטכנולוגיה חדישה מבוססת 20 שרתי להב (בלייד) מסוג IBM Flex, שמציעה עלויות נמוכות לנפחים גדולים, ניהול פשוט ומודל תשלום על פי שימוש בנפח (Capacity on Demand).

בנוסף, החליפה פסגות את מערך הגיבויים המסורתי בפתרון של קומוולט לניהול מידע מתקדם, גיבוי, אינדוקס, שחזור, ארכוב נתונים וסנכרון לאתר החירום.

לדברי אופיר שוורץ, מנהל התשתיות בפסגות, "בעידן של גידול חד בהיקף הנתונים, מערך השרתים והאחסון הקודם היווה עבורנו צוואר בקבוק ולכן נאלצנו להחליף את מערך האחסון והתשתיות הנלוות לדור חדש המתאים לדרישות ההולכות והופכות מורכבות אצלנו בפסגות. בחרנו בפתרון ה-High End של IBM XIV בשילוב קומוולט על מנת להתמודד עם כמויות המידע ולספק את רמת השירות הגבוהה ביותר ללא מחסום ליישומים הארגוניים. בנוסף לכך היה לנו חשוב לבחור במערכות שתדענה לנהל את עצמן בצורה אוטומטית ולהגן על עצמן, כמובן".

"מודל ה-Capacity on Demand של מערך האחסון מאפשר לנו לשלם רק עבור נפח הנתונים שצרכנו בפועל", ציין שוורץ ואמר כי "DnA IT תפרה לנו את הפתרון המתאים ביותר למידותינו ולצרכינו וביצעה את השילוב של הפתרונות הללו במקצועיות ובמהירות".

לדברי אושרי שרון, מנכ"ל DNA-IT, "מדובר במערכות חזקות ובעלות יכולת להתרחב ולגדול עד ל- 325 טרה בכל ארון אחסון עם ביצועים גבוהים מאוד – 180,000 קריאות וכתיבות לדיסק לשניה (IOPS) וזמן תגובה של 3 מילי שניה. תכונות אלו מאפשרות לפסגות להתמודד עם נפחים גדולים של מידע, לשפר ביצועים ובמקביל להקטין את זמני חלון הגיבוי. כמו כן כוללות המערכות הללו יכולות מתקדמות של כיווץ מידע (Data Reduction) והגנה על נתונים, ניהול פשוט ואינטואיטיבי, ועוד. מדובר בפתרון המספק יחס של היקף אחסון בעלויות סבירות ואטרקטיביות"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים