סמסונג השיקה את מכשירי הדגל החדשים ממשפחת Note ו-Edge

הגלקסי Note 5 והגלקסי +S6 Edge מתהדרים במסך 5.7 אינץ' ומצוידים במעבד ה-Exynos 7420 בעל שמונה הליבות ● השניים מריצים את גרסת אנדרואיד 5.1 – Lollipop וכוללים מצלמה אחורית של 16 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית של 5 מגה-פיקסל

המכשירים של סמסונג ממשפחת Note ו-Edge: ה-Note 5 (מימין) והגלקסי +S6 Edge

באירוע נוצץ שקיימה בניו יורק, חשפה אמש (ה') סמסונג (Samsung) את הסמארטפונים החדשים שלה ממשפחת Note ו-Edge, בעיקר כדי לזכות חזרה בלבם של מי שערקו לאפל (Apple) ולמתחרים האנדרואידיים, ורגע לפני האירוע של אפל, שמתוכנן להתקיים בניו יורק בחודש הבא. עוד חשפה החברה את תוכניותיה להשיק שירות לתשלומים סלולריים בשם Samsung Pay וגם שילחה כמה רמזים לגבי השעון החכם שתשיק בעתיד.

הגלקסי Note 5 והגלקסי +S6 Edge יגיעו לחנויות בארצות הברית ובקנדה כבר ב-21 בחודש ואתמול הם גם הוצעו למכירה בהרשמה מוקדמת. מחירי המכשירים בארצות הברית יעמדו על 200 דולרים עם חוזה התחייבות עבור ה-Note 5 ו-300 דולרים עם חוזה התחייבות עבור ה-+S6 Edge.

שני המכשירים מתהדרים במסך 5.7 אינץ', אשר כולל את העיקולים בצדדים, המאפיינים את עיצוב ה-Edge. בניגוד לדור הקודם של המכשירים, שני הטלפונים החדשים של סמסונג מעוצבים תוך שימוש במתכת ובזכוכית.

"מכשירים גדולים נוחים מאוד במעבר בין אימיילים וקבצים חשובים וגם בצפייה בתמונות, בסרטים ובמדיה חברתית", אמר ג'יי-קיי שין, מנכל עסקי הסלולר של סמסונג באירוע. "אנחנו עדיין מהמרים על מסך גדול".

"אנחנו עדיין מהמרים על מסך גדול". הגלקסי Note 5 החדש של סמסונג

"אנחנו עדיין מהמרים על מסך גדול". הגלקסי Note 5 החדש של סמסונג

מכשירי הפאבלט החדשים של סמסונג נושאים את גרסת אנדרואיד 5.1 – Lollipop, מצלמה אחורית של 16 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית של 5 מגה-פיקסל. הם מצוידים על מעבד הבית של סמסונג, ה-Exynos 7420, בעל שמונה הליבות.

שני המכשירים ניחנים ביכולות של טעינה מהירה, כמו גם בשבבי NFC לצורך תשלומים סלולריים ללא מגע. ה-Edge+ יוצע בצבעי שחור-ספיר, זהב פלטינום, וכסף טיטניום. ה-Note 5 יוצע בצבעי שחור ספיר ולבן פנינה. במכשיר ה-Note משולב עט סטיילוס. המכשירים מוצעים גם עם זיכרונות אחסון גדולים יותר, של 32, ו-64 ג'יגה-בייט.

סמסונג הציגה באירוע גם כיסוי כולל מקלדת עבור ה-Note 3.

שני המכשירים מתהדרים במסך 5.7 אינץ', אשר כולל את העיקולים בצדדים, המאפיינים את עיצוב ה-Edge. בתמונה: הגלקסי +S6 Edge החדש

שני המכשירים מתהדרים במסך 5.7 אינץ', אשר כולל את העיקולים בצדדים, המאפיינים את עיצוב ה-Edge. בתמונה: הגלקסי +S6 Edge החדש

החברה דיווחה על ירידה ברווחים במהלך שבעת הרבעונים האחרונים, והודיעה על הורדת מחיריהם של מכשירי הגלקסי S6 וה-S6 Edge בני השלושה חודשים. בעזרת מכשירי הפרימיום הגדולים, מתחרה סמסונג בשוק הקצה הגבוה של המכשירים, אבל לא מוותרת על מכשירי קצה מוזלים, כדי להתחרות מול וואווי (Huawei) וקסיומי (Xiaomi) הסיניות או מיקרומקס (Micromax) ההודית. משתמשים רבים בשווקים הצומחים – שהם אזורי הצמיחה הגדולים ביותר בשוק הסמארטפונים המאט – מעוניינים במכשירים זולים לעומת מכשירי הקצה היקרים של סמסונג או מכשיריה הזולים אבל האיכותיים פחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים