יובל רוטה מונה לתפקיד מנהל מפעל אינטל קריית גת

רוטה יהיה אחראי על ניהולם של כ-3,000 עובדים במפעל הייצור וינהל את השדרוג הטכנולוגי שעובר בימים אלה המקום

יובל רוטה, מנהל מפעל אינטל קרית גת

יובל רוטה מונה לתפקיד מנהל מפעל אינטל (Intel) קרית גת, כך הודיע היום (ב') הסניף המקומי של ענקית השבבים. רוטה יהיה אחראי על ניהולם של כ-3,000 עובדים במפעל הייצור וינהל את השדרוג הטכנולוגי שעובר בימים אלה המקום.

רוטה יהיה כפוף לדני בן עטר, מנהל פעילות הייצור בישראל, שמונה לתפקידו לאחר שמקסין פסברג מונתה ביוני האחרון לעמוד בראש אינטל ישראל. פסברג, מנכ"לית החברה, נכנסה במקומו של מולי אדן, שפרש לא מכבר מתפקיד הנשיא. בן עטר קיבל באחרונה תואר סגן נשיא באינטל העולמית.

רוטה הצטרף לאינטל בשנת 1996 והחל את הקריירה המקצועית שלו בחברה כמנהל קבוצת הנדסה במחלקת האוטומציה. לאחר מכן מונה למנהל משמרת במפעל הייצור Fab18, ובשנת 2005 – כחלק מצוות ההקמה של מפעל אינטל בקריית גת (Fab28) – מונה לתפקיד מנהל אוטומציה ו-IT.

בהמשך ביצע רוטה תפקידי ניהול בכירים שונים במפעל אינטל קרית גת, ביניהם מנהל ייצור ומנהל הנדסה – עד לתפקידו הנוכחי, כמנהל המפעל בקרית גת. רוטה אמר כי "האתגר הגדול של מפעל אינטל קרית גת הוא לעבור בהצלחה את השדרוג הטכנולוגי המורכב. ההצלחה של המפעל תמשיך להשפיע על הדרום בפרט ועל מדינת ישראל בכלל – בשנים הבאות".

יצוין כי בין השנים 2000 ל-2004 ניהלה פסברג את המפעל בקריית גת (Fab 18) וב-2006 מונתה למנהלת המפעל החדש של החברה באותה העיר (Fab 28).

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Amira

    שלום איך אני נהנית לקרוא ולשמוע על התקדמות והצלחה במישור ההייטק כול הכבוד שתמיד תצליח אני גם מאחלת לבן שלי לומד שנה שלישית במכללה ברובין והוא מצטיין אשמח אם תוכאל לעזור לבן לעבודה למסרה סטודנט תודה

אירועים קרובים