רפי מזור, Value Plus: "השוק צריך להתרגל לכך שהענן הוא עולם אחר"

מזור סיפר במהלך רב שיח שנערך בבית אנשים ומחשבים על תהליך השכנוע של הלקוח למעבר לענן, והיכן מסתמן היתרון במהלכו

רפי מזור, מנכ"ל משותף ומייסד Value Plus

"קשה לחשוב על מצב בו יהיה מעבר גלובלי של כלל המערכות בארגונים לענן. ועדיין, מחשוב ענן הוא עולם אחר וארגונים צריכים להתרגל ולחשוב עליו ככזה", כך אמר רפי מזור, מנכ"ל משותף ומייסד Value Plus.

מזור דיבר ברב שיח שנערך בבית אנשים ומחשבים לקראת הכנס הארצי של משתמשי סאפ, ISUG 2015. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד', 9 בספטמבר, במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה. את רב השיח הנחה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

מזור אמר כי החברה בראשותו מספקת שירותי ייעוץ ויישום בארץ ובחו"ל בתחום מערכות ERP ,CRM ,GRC ו-GIS. לדבריו, חלק מפעילות החברה נעשה בחו"ל, כיוון ששם הם זיהו יותר פתיחות, הן בהיבט של הטמעת מערכות מתקדמות, והן במעבר לענן של סאפ (SAP). "פעמים רבות", אמר מזור, "אנו מוצאים את עצמנו מול הלקוח הארגוני ומנסים לשכנע אותו לעבור לענן. היתרון בשכנוע הוא בשל פלטפורמת HANA, המספקת ממשקים ונגישות. יצירה של סביבה אחידה היא דבר משמעותי". מזור סיים באומרו כי "אבטחת מידע היא המחסום, היא הדלת שיש לפתוח, ושם נדרש לשים דגש – קשה לתאר כמה הנושא הוא קריטי".

אסף אורטנר, מנהל תחום ERP, אדוונטק

אסף אורטנר, מנהל תחום ERP, אדוונטק

אסף אורטנר, מנהל תחום ERP, אדוונטק, אמר כי "ארגונים רבים בארץ הגיעו לבשלות בתחום מערכות ה-ERP, וכעת עומדת בפני האינטגרטורים משימה לא פשוטה: להביאם לעולם של תשתית HANA".

אורטנר הסביר כי מדובר "בעולם חדש, עם שימוש ב-Best Practices. כאשר ניסו להכניס את התחום זה לארץ, היה סביבו דיבור גדול, אבל לא באמת היה אימוץ שלו". כיום, סיכם אורטנר, "אנו רואים את תחילת האימוץ של Best Practices לצד אימוץ פתרונות סטנדרטיים".

משתמשי סאפ? מתעניינים בתחום? הירשמו לכנס ISUG 2015, בהפקת אנשים ומחשבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים