עלות שכרו של מנכ"ל סלקום עשויה להגיע לארבעה מיליון שקלים

בעלי המניות של החברה החליטו להעניק לשטרן 525 אלף אופציות של מניות, למימוש בשלוש השנים הבאות ● לכך יש להוסיף מענק ביצועים ואת עלות שכרו השנתית, שמגיעה לכשני מיליון שקלים

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום. צילום: סיון פרג'

עלות שכרו של ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, עשויה להגיע במהלך 2015 לארבעה מיליון שקלים. זאת, עקב שכרו הבסיסי, מענק ביצועים והחלטת בעלי המניות מאמש (ב') לפיה החברה תעניק לשטרן 525 אלף אופציות של מניות סלקום במחיר מימוש של 6.88 דולר לכל אחת. הוא יוכל לממש את המניות ניתן במהלך שלוש השנים הבאות. העלות המשוערת של החלטת בעלי המניות לחברה היא כ-2.6 מיליון שקלים.

על פי הערכות, מימוש האופציות במהלך השנה הנוכחית יוסיף לעלות שכרו של שטרן כ-900 אלף שקלים. שכרו הבסיסי עומד על כ 1.95 מיליון שקלים ועל אלה יש להוסיף מענק ביצועים, שעשוי להגיע ליותר ממיליון שקלים. כאמור, משמעות הדבר היא עלות שכר שנתית של כארבעה מיליון שקלים.

מתן האופציות לשטרן מבוצע במסגרת תוכנית עידוד ביצועים מיוחדת למנהליה הבכירים של החברה, שבמסגרתה הם יקבלו 2.6 מיליון אופציות. משמעות הדבר היא ששטרן מקבל 20% מסך כל האופציות שיחולקו לבכירי סלקום.

יצוין כי החלטת בעלי המניות באה לאחר שלפני ימים אחדים פרסמה סלקום את התוצאות העסקיות, מהן עולה כי ברבעון השני של השנה רשמה החברה ירידה חדה, של 80%, ברווח הנקי וקיטון של 10% בהכנסות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים