איטרניטי שדרגה את הפורטל הארגוני של שיכון ובינוי; היקף הפרויקט: 150 אלף שקלים

"מדובר בפרויקט עם שימת דגש על שיפור פונקציונליות, ביצוע ארגון מחדש של תכני דף הבית בדגש על UI ו-UX נוח, וכל זאת תוך שמירה על יישום OOTB ופיתוחים מינימליים", מסביר אסף בר, מנכ"ל איטרניטי

ערן גוטמן, מנמ"ר שיכון ובינוי

איטרניטי מודיעה על פרויקט שדרוג מתקדם שביצעה עבור שיכון ובינוי. הפרויקט כלל הסבה של תכני הפורטל הארגוני לתשתית Share Point 2013 ושדרוג הנראות והפונקציונליות בפורטל. החברות לא היו מוכנות להעביר נתונים כספיים, אך גורמים בשוק מעריכים שהיקף הפרויקט נאמד בלמעלה מ-150 אלף שקלים.

הפרויקט בוצע במטרה להביא לשיפור ולייעול השימוש של המשתמשים בפורטל הארגוני, תוך הגברת חווית המשתמש על ידי עיצוב אינטראקטיבי, מזמין ונקי בשילוב תפעול קל, ברור וידידותי למשתמש.

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי

בהיבט הטכנולוגי השדרוג מעניק שיפור משמעותי בוויזואליזציית השימוש במנוע החיפוש של Share Point, המאפשר חיפוש מתקדם באמצעות שימוש בתגיות וניווט נוח, וייעול העבודה אל מול קבלני משנה בכל הנוגע לשימוש בטפסים.

ערן גוטמן, מנמ"ר שיכון ובינוי, אומר כי "היכולות החדשות שנוספו לגרסה החדשה והשיפור בנראות מאפשרים לעובדים ניווט נוח לאחזור ואיתור תכנים בקלות ובמהירות, ומזמינים שימוש בפורטל כחלק אינטגרלי משגרת היומיום".

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי, מוסיף, "כחלק מפעילותה השוטפת מבצעת החברה פרויקטים רבים ומגוונים בפלטפורמת ה-Share Point .מדובר בפרויקט שדרוג של פורטל ארגוני תוך שימת דגש על שיפור פונקציונליות, ביצוע ארגון מחדש של תכני דף הבית בדגש על UI ו-UX נוח, וכל זאת תוך שמירה על יישום OOTB ופיתוחים מינימליים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים