הפניקס הטמיעה מערך דיווחים של אמן; ההיקף: יותר ממיליון שקלים

פתרון FormIT מאפשר לארגונים לאסוף מידע מהמערכות הפנימיות בארגון, ליצור ממנו מסמכים מותאמי לקוח ולעצב אותם - ללא כתיבת קוד ● SendIT ישמש ככלי ההפצה המרכזי של הפניקס

שלמה שמאי, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות המידע בהפניקס. צילום: קובי קנטור ז"ל

חברת הביטוח הפניקס הקימה מערך דיווחים מחודש לעמיתיה בעזרת סל פתרונות אינטגרציית הנתונים של קבוצת אמן – FormIT. כמו כן, כלי ההפצה המרכזי של הארגון יהיה מעתה SendIT. היקף הפרויקט המשולב עומד על יותר ממיליון שקלים.

הפניקס, חברה שיש לה נכסים בהיקף של 162 מיליארד שקלים, הטמיעה את המערכת בעקבות דרישת הרגולציה. המטרה בהטמעה היא לתת לעמיתי החברה מידעים מהימנים ומקצועיים בנוגע לחיסכון טווח ארוך בצורה מהירה, אחידה ובעיקר קלה. במקביל, חיפשו בחברה פתרון שיאפשר לה לנהל את ההפצה הארגונית ולקבוע מדיניות הפצה מורכבת לדיוורים שונים, תוך ניטור, מעקב ודיווח רציף על תוצאותיה.

פתרון FormIT, שמבוסס על מנוע אינטגרציית הנתונים של אינפורמטיקה (Informatica), מאפשר לארגונים לאסוף מידע מהמערכות הפנימיות בארגון, ליצור ממנו מסמכים מותאמי לקוח ולעצב אותם – כל זאת ללא כתיבת קוד.

המערכת מבצעת שלוש מטלות עיקריות: הרכבת המסמך עצמו, ארכוב המסמך ולבסוף הפצתו. יש לה מספר מודולים בהם, בין היתר, מודול לניהול הפצה, ארכיון ייחודי למערכת, פתרון ליישומי Batch ויישומים אונליין.

שלמה שמאי, מנהל אגף מערכות המידע בחברת הפניקס, אמר כי "הפתרונות של אמן מאפשרים לנו לתת לעמיתינו שירות דיווחים טוב, ולספק להם את הדו"חות התקופתיים בפורמט ידידותי ומותאם לדרישות משרד האוצר".

על פי בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן, "הפניקס החליטה לבצע שדרוג ושיפור במערך הקשר עם עמיתיה. עכשיו היא תוכל לייעל את העבודה ולחסוך זמן וכסף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים