ויזה אירופה משיקה פלטפורמה מקוונת למציאת חבילות נופש במחירים נמוכים

השקת "טסתי עם ויזה" עושה רושם ראשוני מצוין, כשהיא פועלת למציאת טיסות ונופשונים במחירים זולים ● אלא שבדיקה מעמיקה הניבה תוצאות מאכזבות

ניקולס הס, מנכ״ל ויזה אירופה. צילום: פלי הנמר

ויזה אירופה הכריזה הבוקר (ג') על השקת פלטפורמה מקוונת בשם "טסתי עם ויזה", המציעה טיסות וחבילות נופש במחירים נמוכים בישראל ולערים בעולם. האתר, אשר פתוח לכל מחזיקי כרטיס ויזה (Visa) בישראל, מושק במסגרת שיתוף פעולה עם רשת הנסיעות איסתא.

מבצע ההשקה של "טסתי" כולל טיסות צ'ארטר הלוך ושוב בתאריכים מסוימים לחמישה יעדים באירופה: פריז, ברצלונה, אמסטרדם, נאפולי ומלגה – בעלות של 199 דולר לכל יעד, כולל כל העלויות הנוספות. הצעות במחירים אטרקטיביים זמינות גם לבתי מלון, השכרת רכב וחופשות סקי ליעדים בכל רחבי העולם. לדברי החברה, ההצעות יתווספו ויעודכנו על בסיס קבוע, ואין מדובר בהטבות חד פעמיות, אלא לטווח ארוך.

ניקולס הס, מנכ״ל ויזה אירופה, שנכח בהשקה בתל אביב, אמר כי ״באירופה, אנחנו מטיילים כיום יותר מתמיד. לפי מחקר שלנו, שליש מהאירופים יוצאים ליותר חופשות מאשר לפני חמש שנים, וב-2014 היינו עדים ליותר ממיליארד עסקות, רכישות ומשיכות כסף שמחזיקי כרטיסי ויזה ביצעו במהלך הטיול שלהם".

הממצאים האלה בעצם מספקים את הרציונל למבצע של החברה – סכומי כסף גדולים מאוד נקשרים לתחום התיירות והנסיעות, שכרטיסי האשראי הם חלק מהותי ממנו. עוד סיפרו בכירי ויזה, כי לפי בדיקות שהחברה עורכת, ניכר כי התנהגות הצרכן מושפעת מההטבות של הכרטיס.

בשלב הראשון של המבצע, האתר פתוח לכל מחזיקי כרטיס ויזה בישראל, ובהמשך תהיה התניה בין ההטבה לרמת ההוצאות החודשית של בעל הכרטיס. החברה ציינה, כי מי שירצו לקנות כרטיסים נוספים – עלותם תעמוד על 350-400 דולר לכל כרטיס נוסף – וזהו הקוץ הלא נעים: משפחה שתרצה לצאת לחופשה תוכל לקנות רק כרטיס מוזל אחד לכל כרטיס אשראי, ואם למשפחה יש שניים או שלושה ילדים שייאלצו לשלם על הכרטיס כ-350 דולרים לכל ילד – כל ההטבה כבר מוטלת בספק, מפני שיש היום היצע גדול מאוד של כרטיסים זולים – אם בטיסות צ'ארטר או בטיסות של חברות לואו קוסט הפועלות בישראל, כמו איזיג'ט (EasyJet) או וויז אייר (Wizz Air).

בדיקה של מועדי הטיסות הכלולים במבצע מעלה אכזבה מרה: כל הטיסות הן בתחילת ספטמבר, לאחר תחילת הלימודים ולפני ראש השנה, כלומר – תאריכים שאינם מתאימים למשפחה עם ילדים, ולא בטוח שמתאימים למשפחות בלי ילדים, שבדרך כלל לא יוצאות לחופשה זמן קצת לפני חופשת חגי ראש השנה.

יסלחו לי בכירי ויזה אירופה שנכחו באירוע ההשקה, שנראו מאוד נלהבים מן הבשורה לצרכן הישראלי. אנחנו, דווקא, יצאנו בתחושה שאיסתא מצאה לה ערוץ נהדר (ויזה) להיפטר מכמה כרטיסי טיסה במועדים שאף אחד לא מעוניין בהם, כשגם המחיר הזול ביותר של 199 דולר הוא לא ממש חוד החנית.

אפשר למצוא מחירים כאלה בחוליו (Hulyo) ובחבילות נופש של חברות רבות בארץ. רק באחרונה, לדוגמה, נסעה כותבת שורות אלה לצפון איטליה בחבילה שכללה מלון לשישה לילות, רכב שכור לשבעה ימים וטיסה הלוך ושוב לוורונה – במחיר של 500 דולר ובאחת התקופות החמות של השנה: יציאה שלושה ימים לפני ליל הסדר האחרון ושיבה ארבע ימים לאחריו, כשלילדים יש חופשה מבית הספר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים