פיתוח של אינטל ישראל יאפשר לפאבלטים של גוגל להציע מציאות מדומה

במסגרת פרויקט זה, הסמארטפונים יאפשרו למפות בתלת מימד את הסביבה שלנו באמצעות סריקה תלת מימדית ולהציע למשתמשים חוויות חדשות כמו ניווט בתוך מבנים, צילום תמונות עומק, ועוד

מרחיבה את ההשקעה בישראל. אינטל

אינטל (Intel) הודיעה על שיתוף פעולה עם גוגל (Google) במסגרתו תשתמש האחרונה בטכנולוגיית התלת-מימד של אינטל במסגרת הפרויקט השאפתני שלה, טנגו (Tango). פרויקט טנגו של גוגל משתמש בטאבלטים ובטלפונים כדי למפות בתלת מימד את הסביבה שלנו, כולל בתוך מבנים. במסגרת שיתוף הפעולה תשלב גוגל במכשירי הטנגו את טכנולוגיית ה-RealSense לצילום תלת מימדי של אינטל, טכנולוגיה שנולדה בקבוצת המחשוב התפיסתי של אינטל בחיפה, ולאחר שהושקה מצלמת התלת מימד העצמאית, התחילה לאחרונה למצוא את עצמה משולבת בהתקנים שונים, כולל מחשבים ניידים, וכעת, כאמור, במכשירים של פרויקט טנגו.

בשילוב עם חיישני גירוסקופ ומד תאוצה, יוכלו מכשירי טנגו להציע אפליקציות וחוויות שימוש חדישות. באינטל ציינו שהמכשירים יהיו מבוססים על המעבד Atom x5 Quad-Core Z8500, ויציעו מסך בגודל 6 אינץ'.

במסגרת המאמצים שלה להרחבת השימוש בטכנולוגיית ה-RealSense, אינטל תשיק עד סוף 2015 ערכת פיתוח המיועדת למפתחי אנדרואיד (Android). טלפונים שישתמשו בטכנולוגיה הזו יספקו תמונת עומק ברזולוציית VGA ב-60 פריימים/לשנייה.

החברה הודיעה בכנס המפתחים שלה, שנערך בסן פרנסיסקו, שהטכנולוגיה תהיה זמינה גם למחשבי Mac OS ולינוקס (Linux), וכן תשולב בערכות פיתוח אפליקציות ומשחקים שונות, כולל Unity ו-Unreal Engine 4.

הכרזה נוספת מתייחסת ל-3D Xpoint, טכנולוגיית הזיכרון החדשה שפיתחה אינטל בשיתוף עם מיקרון (Micron). החברה הכריזה על Intel Optane שמאפשרת ייצור ממשק מתקדם באמצעותו ניתן להשתמש בזיכרונות החדשים במוצרי SSD. החברה מתכוונת להשיק קו מוצרים חדש שמתבסס על Optane כבר בתחילת 2016.

"המחשבים נמצאים על שולחן העבודה שלנו, בתיק, בבגדים, בבתים ועל הגוף. הם לא רק נעשים חכמים ומקושרים יותר, אלא גם רוכשים לעצמם חושים והופכים להיות שלוחות שלנו", אמר מנכ"ל החברה, בריאן קרזנץ', בנאום שנשא בפתיחת הכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים