ארצות הברית: ה-FCC אוכפת איסור חסימת Wi-Fi במרכזי כנסים

עסקים פרטיים גובים סכומים מופרזים מלקוחות בעבור חיבור לאינטרנט, לאחר שחסמו במכוון את הגישה לרשת האלחוטית ● דבר זה הכעיס את רשות התקשורת הפדרלית האמריקנית אשר פתחה במאבק

למען ה-Wi-Fi. רשות התקשורת הפדרלית האמריקנית

אין מי שלא מצא עצמו זועם מול החיובים הפרועים של תעריפי חיבור אלחוטי בארץ ובעולם. ברשות התקשורת הפדרלית האמריקנית (FCC) החלו נותנים דעתם וקובעים טון ברור בכל הנוגע לנושא, כשהם מטילים קנסות על עסקים פרטיים הגובים סכומים מופרזים מלקוחות בעבור חיבור לאינטרנט, לאחר שחסמו במכוון את הגישה ל-Wi-Fi.

לאחרונה קנסה הרשות בסכום של 750 אלף דולר את Smart City Holdings, על שחסמה את נקודות הגישה לחיבור לאינטרנט במרכזי כנסים בניהולה. החברה, שפועלת ונוסדה ביוסטון טקסס, נהגה לגבות ללא בושה סכום של 80 דולר ליום גלישה באינטרנט, ואף הכבירה וחסמה במכוון את האפשרות של משתתפי הכנסים לשימוש בחיבורי אלחוט פרטיים לצורך הוזלת דמי השימוש המופקעים.

בתגובה מטעם FCC, שסיפק טראוויס לבלנק, נאמר כי על כל החברות האמריקניות המבקשות להשתמש בטכנולוגיות שחוסמות חיבורי Wi-Fi במכוון, לקחת בחשבון שמעשים אלו הם בלתי חוקיים בעליל ושהחברות שיתפסו נוהגות כך מסתכנות בקבלת קנסות גבוהים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים