Hangouts עובר לבלות גם באינטרנט

אפליקציית המסרים המיידיים של גוגל, מוצעת ללקוחות מעכשיו גם במתכונת מותאמת לאינטרנט ● הדבר יאפשר לגולשים לנהל צ'טים ישירות מהדפדפן, בלי צורך לפתוח את Gmail או את +Google

כעת גם באינטרנט. Hangouts

השבוע השיקה גוגל (Google) גרסה עצמאית של Hangouts כאתר אינטרנט שבו יוכלו המשתמשים לנהל שיחות ולהחליף מסרים עם חבריהם מבלי צורך להפעיל לשם כך את ה-Gmail או את +Google. בפוסט שפרסמה ג'ורדנה קורד, מהנדסת בכירה בגוגל, כתבה שהשימוש ב-Hangouts דרך הדפדפנים יאפשר ניצול מירבי של האפשרויות הגלומות בשירותו, ויספק לגולשי האינטרנט דרך מהנה ומלאת השראה להעביר איתה את היום. "בידקו זאת וספרו לנו איך הרגשתם", סיכמה קורד בהנעה לפעולה של המשתמשים.

בדיוק כמו בגרסאות האחרות של Hangouts, האתר מאפשר לגולשים לפתוח שיחות עם משתמש בודד או לכלול מקבץ חברים בצ'טים קבוצתיים בני עד 100 משתתפים. דרך האתר יוכלו המשתמשים לחלוק זה עם זה מפות, אימוג'ים, מדבקות, תמונות ואף גיפים ולהפוך כל צ'ט לשיחת וידיאו בהקשה אחת. האתר תומך בשיחות וידיאו של עד עשרה משתמשים בו-זמנית.

בין אם יראו בכך המשתמשים יתרון או לאו – אתר Hangouts מסתנכרן כל העת מול השיחות בניידים (במערכות האנדרואיד וה-iOS) ובאתר, מבלי להחסיר דבר וחצי דבר. למשתמשים שכבר נכנסו לחשבון הגוגל שלהם יופיעו כל השיחות המתקיימות בצד השמאלי של האתר, כמו גם אפשרויות לבצע שיחת טלפון או וידיאו או לשלוח הודעה חדשה.

ניכר כי גוגל מתמקדת לאחרונה ב-Hangouts ביתר שאת. האפליקציה בגרסה 4.0 שלה זכתה לפני מספר ימים לעדכון גדול שכלל עיצוב חדש, שיפורים ברשימת אנשי הקשר ובאופן יצירת ההודעות, כמו גם תמיכה טובה יותר ב-Android Wear, שיפורי מהירות, תיקוני באגים, ועוד. בנוסף פועלת כעת ה-Hangouts עם Google Slides, ובכך מאפשרת למשתמשים להציג במהלך שיחת וידיאו מצגת שקופיות, לא משנה מהיכן משתתפיה מתקשרים ביניהם.

את השירות של Hangouts במתכונת הדפדפן הקדימה באפריל האחרון פייסבוק (Facebook), עת השיקה אתר דומה המוקדש לשיחות צ'ט בלבד, שמאפשר למשתמשיה להיכנס לחשבון הפייסבוק שלהם רק לצורך ניהול שיחות והעברת מסרים עם החברים, וזאת מבלי לצפות כלל בפיד הסואן שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים