אמריקה מול יפן: הדו קרב הרובוטי הענק

צוות MegaBots האמריקני יצר רובוט קרב ענק והציב בפני צוות יפני זהה אתגר למלחמת רובוטים - כבר נשמע מלהיב לא? רק שזמן קצר אחרי קבלת האתגר, צוות כלשהו החליט שהוא משתפן קלות

מלחמת הרובוטים. MegaBots

בקמפיין קיקסטארטר חדש, פנה צוות MegaBots האמריקני לתומכיו בבקשת עזרה, כדי ליצור רובוט חדש שיוכל לנצח את הרובוט היפני, Kuratas מבית היוצר של Suidobashi Heavy Industry, שהוא הרובוט הענק הראשון בעולם, שנוצר בשנת 2012 והוצג בפסטיבל הפלא בטוקיו.

השינויים ברובוט האמריקני, שגובהו 4.5 מטרים, הם די משמעותיים: מחידוש המדרך לרגליים דרך שיפור האיזון שלו, כשעל הדרך יכללו גם כלי נשק לקרב פנים אל פנים ושורה ארוכה של חלקי ציוד נוספים.

אתגר הלחימה בין שני הרובוטים הללו הוצב לא מעכשיו. ועל אף כל ההנאה של קרב רובוטי ענק, יש משהו קצת חצוף בגישת צוות MegaBots שהחליט שהוא רוצה לשנות את הרובוט שלו ולבנות אותו למעשה מחדש, לאחר שהבין מול מי הוא צריך להתמודד.

Kuratas

Kuratas

לחברה האמריקנית כבר היה רובוט מוכן להילחם ב-Kuratas. אבל ברגע שהצוות היפני קיבל את האתגר, MegaBots החליטו לשנות כמעט לחלוטין את התצורה של הרובוט שלהם.

בואו נודה באמת, הדרך היחידה שמהלך כזה יהיה הוגן, זה רק אם צוות Kuratas יוכל לשדרג  באופן דומה את הרובוט שלו, כדי להשתוות למה שהצוות האמריקני יציע.

יש לציין שהצוות היפני אמר שהם היו מוסיפים ל-Kuratas נשק לקרב פנים אל פנים, כאשר הם קיבלו את האתגר, ואילו צוות MegaBots אמר ששני הצדדים יכולים לעשות כל מה שצריך כדי להפוך את הרובוטים שלהם "מוכנים לקרב". עם זאת, אם "מוכן לקרב" אומר לבנות את הרובוט פחות או יותר מחדש, אז אולי מישהו כאן לא היה צריך להציב את האתגר מלכתחילה. רוח ספורטיבית מישהו?

היעד הנוכחי של קמפיין הקיקסטארטר הוא 500 אלף דולר. סביר להניח ש-MegaBots יגיעו לזה בקלות ואפילו יעלו על זה.

אז על מי אתם מהמרים?

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים