מעכשיו – גוגל גרסת "יצאת צדיק"

שירות חדש במסגרת ענקית החיפוש יחבר ישירות בין המשתמשים למנעולנים ואינסטלטורים באזור סן פרנסיסקו ● הרעיון העומד מאחורי המדריך הוא שלא יהיה למשתמשים כל צורך לעזוב את מנוע החיפוש משום סיבה או טעם

גוגל. צילום: BigStock

כתמיד, גוגל (Google) לא נשארת מאחור. לאחר שלפני מספר חודשים השיקה אמזון (Amazon) מדריך לשירותים ביתיים בעבור 41 ערים בארצות הברית, הצטרפה גם גוגל בקפיצת ראש הישר למים העמוקים, וכעת היא מציעה לכל משתמשיה השוכנים ב"טבעת" המקיפה את סן פרנסיסקו, והעורכים חיפוש אחר מנעולנים או מצילי שירותים סתומים, רשימה של מומחים אזוריים נבחרים, שישמחו לעמוד לרשות המחפשים ולטפל בתקלה הביתית שלהם.

ניסיון שנערך באזור תחת החיפוש "מנקה בתים" הניב לא רק רשימה עם פרטי התקשרות למנקים שונים, אלא גם אפשרות לשלוח למספר אנשי מקצוע המעוניינים בתפקיד פנייה מהירה וישירה. הרעיון העומד מאחורי המדריך של גוגל הוא שלא יהיה למשתמשיה כל צורך לעזוב את Google.com משום סיבה או טעם, ושבעלי המקצוע המעוניינים ישלמו באמצעות ה-AdWords Express של גוגל בעבור הזכות להיחשף בחיפושים (בתוספת בדיקות סקר לרישיונות ובדיקות רקע כלליות, שיבטיחו ללקוחות הפוטנציאליים את אמינותם).

השירות למציאת אנשי מקצוע ושיפוצניקים הוא ללא ספק קפיצה נכונה בעבור גוגל אל זירה שבה מפגין הציבור צרכים ברורים, כך שלמרות שהשירות זמין בינתיים רק בסן פרנסיסקו, הוא כנראה יגיע גם אל ערים נוספות ברחבי ארצות הברית, ובסופו של דבר ברחבי העולם כולו, ויתפוס את מקומם של דפי הזהב למיניהם, כמו גם ישחרר רבים מאיתנו מהניסיון המאתגר מדי ללמוד דרך מדריכי וידיאו ביוטיוב (YouTube) את מלאכת התיקון הסבוכה של מכשירים וציוד בשיטת עשה זאת בעצמך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים