האם באמת יש טעם לצפות ל-iPhone6s?

אפשר לומר שמדובר כאן בסוג של אכזבה - מסתמן כי המכשירים החדשים יהיו במובן מסוים אותם מכשירים ישנים הקיימים כרגע ● קשה לומר מה ההפתעה המצפה לנו, ובעיקר קשה להחזיר את המתח והציפייה שהיו עד כה

האם החדש יהיה פשוט ישן? iPhone 6

המחירים של מכשירי ה-iPhone החדשים, קרי ה-iPhone6s וה-iPhone 6s Plus, יישארו זהים למחירים המקבילים של המכשירים המובילים הנוכחיים של אפל (Apple), ויישמרו על אותו מבנה תמחור. כך עולה מדיווח של האתר ההולנדי TechTstic. משמע אכזבה מסוימת למי שציפה שאפל תשפר את הכמות המינימלית של זיכרון האחסון הפנימי שיוצע: הוא יישאר 16 ג'יגה-בייט בדיוק כמו ב-iPhone 6.

המחיר הבסיסי של ה-iPhone 6s יהיה 699 יורו, ככל הנראה בכל רחבי אירופה, כשהרוכשים יצטרכו להוסיף 100 ו-200 יורו עבור הגרסאות עם 64 ו-128 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון פנימי, בהתאמה. כדי לרכוש את ה-iPhone 6s Plus הגדול יותר, תהיה תוספת של 100 יורו בכל נקודת מחיר, כלומר 799, 899 ו-999 יורו בהתאמה לנפח הזיכרון של המכשירים. מדובר, כאמור, במחירים שזהים לאלו של ה-iPhone 6 וה-iPhone 6 Plus.

אפל כבר אישרה שהיא תכריז באופן רשמי על המכשירים החדשים שלה ב-9 בספטמבר, והם יתחילו להימכר בארצות הברית כעשרה ימים לאחר מכן, וכנראה גם בבריטניה. מדינות אחרות בגל ההשקה הראשון באירופה יקבלו את המכשיר כשבוע לאחר מכן, ולפי האתר זה יקרה ב-25 בספטמבר.

כמו כן טוען האתר כי לפי המקורות שלו, למרות דיווחים קודמים, אפל תוסיף צבע חדש למכשירים שלה, ורוד אדמדם. בסופו של דבר מכשירי ה-6s יימכרו בדיוק באותם צבעים כמו מכשירי ה-6: אפור, כסף וזהב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים