החזון של VMware: "ענן אחד, כל יישום, על כל מכשיר"

קארל אשנבך, הנשיא ומנהל התפעול של החברה, פתח את המליאה הכללית של כנס VMworld 2015 השנתי, שנפתח אתמול (ב') במרכז מוסקונה שבסן פרנסיסקו, ולא הסתיר את גאוותו מהתקדמותה הרבה מאז הכנס הראשון שלה

קארל אשנבך, הנשיא ומנהל התפעול הראשי של VMware

"ענן היברידי הוא העתיד של ה-IT, ועליו לפעול בארכיטקטורה מוגדרת תוכנה", אמר קארל אשנבך, הנשיא ומנהל התפעול של VMware, חברת הווירטואליזציה הוותיקה.

אשנבך פתח את המליאה הכללית של כנס VMworld 2015 השנתי, שנפתח אתמול (ב') במרכז מוסקונה שבסן פרנסיסקו. הוא לא הסתיר את גאוותו כשסיפר שלכנס השנה הגיעו מספר שיא של יותר מ-23 אלף משתתפים, מ-88 מדינות ברחבי העולם, כש-50 אלף אנשים נוספים צופים אונליין במליאת הפתיחה.

אשנבך, מוותיקי החברה, הצטרף אליה בשנת 2002, כשהיו בה רק 200 עובדים. כיום היא מונה כ-18 אלף עובדים ברחבי העולם. הוא סיפר שלכנס הראשון של VMware, שהתקיים בסן דייגו, הגיעו 1,200 משתתפים, ואנשיה הרגישו "על גג העולם, ממש בעננים".

מימין לשמאל: קארל אשנבך, נשיא ומנהל התפעול של VMware, ומייק בנסון, סגן נשיא ו-CIO ב-DirecTV

מימין לשמאל: קארל אשנבך, נשיא ומנהל התפעול של VMware, ומייק בנסון, סגן נשיא ו-CIO ב-DirecTV

"ענן אחד בכל יישום על כל מכשיר" – זהו החזון של החברה, ומשמעותו היא היכולת להריץ כל יישום בכל זמן ועל כל מכשיר באמצעות תשתית הענן האחודה שהיא מציעה, התומכת בכל יישום, על כל סוג של ענן, בכל תשתית, בכל זמן ובכל מקום. מוטיב זה כולל יוזמות של מרכז נתונים מוגדר תוכנה (SDDC), של ניידות ושל מחשוב משתמשי קצה (EUC – end-user computing).

"המטרה שלנו בכנס השנה היא להבטיח שכולכם תהיו מוכנים לכל אתגר והזדמנות עסקית, ולאפשר לכם לעשות ארבעה דברים", אמר אשנבך. "להריץ פלטפורמת ענן היברידית אמיתית ולנצל את מלוא היכולות של מרכז נתונים מוגדר תוכנה כדי להריץ כל יישום; לבנות יישומים; להפיץ  כל יישום על כל מכשיר; והדבר האחרון: לאבטח את התוכן ממרכז הנתונים ועד למכשיר הקצה".

לחיזוק דבריו הזמין אשנבך לבמה את מייק בנסון, סגן נשיא ו-CIO ב-DirecTV, שסיפר כיצד החברה השתמשה, ותמשיך להשתמש, בטכנולוגיות של VMware כדי לטפל בנפחי שיא של צפייה. בנסון ציין במיוחד את השימוש ב-VMware NSX, שמסייע לספק אוטומציה מורחבת לשירותי רשת ולהגברת האבטחה. עוד הוא ציין, כי היוזמות העתידיות של החברה כוללות טכנולוגיות ענן, ניידות ו-Big Data.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים