קניה ווסט רץ לנשיאות ארצות הברית – ו-"חוטף" ברשת

כצפוי, הגולשים הגיבו על הודעתו של הראפר בממים ובציוצים שונים ● יש גם קבוצת פייסבוק שמציעה להצמיד לו כגברת הראשונה את קים קרדשיאן

הרשת "עפה" על ההכרזה של קניה ווסט

ההודעה של הראפר קניה ווסט כי ירוץ לתפקיד נשיא ארצות הברית בבחירות ב-2020 זכתה לתגובות רבות ברשת. כמיטב המסורת, הגיבו מצייצים וגולשי פייסבוק (Facebook) רבים בממים ובהודעות שנונות. כמו כן, היו גולשים שהקימו קבוצת פייסבוק שטוענת שהגברת הראשונה, לצידו של ווסט, צריכה להיות קים קרדשיאן.

כך, למשל, אחד הגולשים בטוויטר (Twitter) צייץ, בפרפראזה על סיסמת הבחירות של ברק אובמה, כי "בטוח שהסלוגן של הקמפיין של קניה יהיה Yes we Kanye (איות שמו הפרטי של ווסט – י"ה)". גולש אחר הציע שסגנו של ווסט בבית הלבן יהיה כוכב הרשת וולבן דה גרייט. אחד הממים אף ערך השוואה בינו לבין דונלד טראמפ, שמתמודד על מועמדות המפלגה הרפובליקנית לנשיאות במערכת הבחירות הנוכחית.

"אף אחד לא אוהב את קניה יותר משקניה אוהב את קניה"

"אף אחד לא אוהב את קניה יותר משקניה אוהב את קניה"

ווסט הפתיע כשהכריז על ריצתו לנשיאות בטקס פרסי המוזיקה של MTV. הוא אמר כי "זה לא אני. אלה רעיונות. אלה אנשים עם רעיונות. אנשים שמאמינים באמת".

ההודעה של הראפר הייתה הנושא המדובר ביותר בפייסבוק ובטוויטר במהלך שלוש שעות שידור הטקס. ככלל, טקס חלוקת פרסי MTV הגיע למקום השני במספר הציוצים השנה, כשהקדים אותו רק הסופרבול.

יצוין כי לפי אתר Celebrity Net Worth, שמעריך את שוויים של הסלבריטאים, ווסט שווה 130 מיליון דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים