בקרוב: שעון היוקרה החכם של LG; תצליחו להחזיק מעמד?

לשעון מראה שלא מסגיר את שלל השעשועים והאפשרויות הגלומים בו, וניכר שעיקר ייעודו הוא לעורר רושם ולספק לעונדים אותו פריט אופנה ומעמד מסוגנן ● עור תנין? ציפוי זהב? כל מה שרק תרצו

השעון החכם עם הטאץ' היוקרתי. LG Urbane Luxe

LG Urbane Luxe, השעון החכם החדש שעליו שוקדת LG – הוא בעצם הגרסה היוקרתית של שעוני ה-Urbane החכמים של החברה. השעון המהודר, העשוי זהב ועור, טומן בחובו מלאי מלהיב של אפשרויות וצפוי להגיע לחנויות בשלהי חודש אוקטובר הקרוב.

לשעון מראה שלא מסגיר את שלל השעשועים והאפשרויות הגלומים בו, וניכר שעיקר ייעודו הוא לעורר רושם ולספק לעונדים אותו פריט אופנה ומעמד מסוגנן. אולי זאת רצועת עור התנין או ציפוי הזהב 23 קארט שמקפיצים את המחיר בעבור מי שיהיה מעוניין להתהדר ב-LG Urbane Luxe, אבל הלקוחות הפוטנציאליים יכולים להכין את כרטיסי האשראי המוזהבים ולהתכונן למהדורה הראשונה והמוגבלת, שתצא לשוק בקרוב ותכלול 500 שעונים בלבד שיימכרו ב-1,200 דולר ליחידה.

על מנגנון הפנים של השעון, שבייצורו ובשיווקו שותפה Reeds Jewelers האמריקנית, אחראית בלעדית LG, והוא זהה למעשה לחלוטין לזה של שעוני ה-Urbane הרגילים של החברה. המערכת הממוחשבת של השעון פועלת על בסיס מערכת ההפעלה Android Wear, ולה מעבד Snapdragon 400 במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ. מסך השעון, בעל הקוטר 1.3 אינץ', הוא מן הסתם עגול.

שעוני LG Urbane שולטים כיום בשוק השעונים החכמים, אולם תחרות רצינית עומדת לפתחם לקראת תקופת החגים, שבה יצוצו לבטח בשוק מבחר שעוני הדור הבא של המתחרים, וינסו לפתות את חובבי הגאדג'טים בקסמם. בהתחשב במחירו של שעון ה-Urbane במהדורת ה-Luxe שלו, ועל-אף שהוא ללא ספק חידוש מרנין בתחום, נדמה שהשעון יתקשה להוות אטרקציה שתמשוך את הלקוחות לקנות דווקא LG בבוא הזמן.

סקרנים? מוזמנים לבקר בתערוכת הטכנולוגיה IFA שתפתח השבוע בברלין, שם יוצג לראשונה השעון הנוצץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים