טאואר-ג'אז: "הטכנולוגיה החדשה תשפר את חיי הסוללה של הסמארטפון"

החברה טוענת שעלתה על תהליך ייצור חדש שיאפשר את צמצום אובדני הכוח במערכת ב-30% ביחס לטכנולוגיית ה-RF הנוכחית ● זאת, באמצעות שיפור חיי הסוללה והגברת קצבי העברת הנתונים

תוצאות טובות. טאואר-ג'אז

פריצת דרך טכנולוגית חדשה שהושגה בידי טאואר-ג'אז (TowerJazz) יחד עם TowerJazz Panasonic Semiconductor Co, החברה המשותפת לה ולפנסוניק (Panasonic), אמורה לשפר באופן משמעותי את היכולות של מתגי RF המשמשים לתעבורת LTE עבור טלפונים חכמים וכן עבור מכשירי האינטרנט של הדברים.

בהודעה לעיתונות מסרה החברה שמדובר בתהליך ייצור חדש שיאפשר את צמצום אובדני הכוח במערכת ב-30% ביחס לטכנולוגיית ה-RF הנוכחית שמשמשת את המתגים הללו, וזאת באמצעות שיפור חיי הסוללה והגברת קצבי העברת הנתונים. לפי החברה, הטכנולוגיה החדשה שפיתחה כבר נמצאת בבדיקה בידי אחד הלקוחות המובילים שלה.

"ההישג הזה, משקף היטב את האסטרטגיה של החברה שלנו ואת הביצועים של TPSCo המשלבים טכנולוגיה דיגיטלית מעמיקה עם המומחיות של טאואר-ג'אז ב-RD מתקדם. הישגים כאלה הם אחד היסודות לשותפות ארוכת ימים עם לקוחות והתאמות למפת הדרכים העתידית, אמר ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר-ג'אז.

לפי החברה, הטכנולוגיה החדשה השיגה מספר Ron-Coff שנמוך מ-90fs, מספר שנחשב עד לפני מספר שנים כבלתי ניתן להשגה. מספר זה מודד את היכולת של מתגי RF להעביר אותות באובדן כוח נמוך, וככל שהוא נמוך יותר הוא מצביע על יכולת גבוהה יותר.

כן מסרה החברה, כי לפי מחקר שוק שביצעה Mobile Experts LLC, שמתמחה במחקרי שוק בתחום התקשורת הניידת, שוק רכיבי חזית ה-RF יגיע ל-10.8 מיליארד דולר ב-2015, ויצמח עד 16 מיליארד דולר  ב-2018, וזאת בעקבות הצמיחה החזקה בשימוש במכשירי LTE ושל שוק האינטרנט של הדברים.

מניית טאואר-ג'אז נסחרה עד פרסום ההודעה בירידות שערים בבורסת תל-אביב, אך לאחריה היא זינקה ורשמה בסוף יום העסקים עלייה של 6.79% עם מחזור גדול יחסית של 51.5 מיליון שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים