פורסקאוט תגייס 100 עובדים בישראל

החברה תגייס מומחי אבטחת סייבר במטרה לענות על הדרישה הגלובלית בענף, ולהתמודד עם פריצות הנתונים בקנה מידה נרחב

חוזרים לשולחן המשא ומתן על רכישת פורסקאוט

פורסקאוט טכנולוגיות הודיעה על תכניותיה לגייס בעתיד הקרוב 100 מומחים נוספים בתחום טכנולוגיית הסייבר, ובכך להכפיל את גודלו של הצוות הטכנולוגי שלה בתל אביב.

קצב הגידול שלה נובע מיכולתה לספק פתרונות העונים על צרכי האבטחה הדחופים ביותר עימם מתמודדים כיום ארגוני Global 2000 וארגונים ממשלתיים – פתרונות שמציעים נראות של התקני רשת, היכולת לשלוט בהם, והיכולת לתזמר בין שיתופי מידע ותפעול בקרב מגוון אמצעי אבטחת מידע המסופקים על ידי צד ג' כזה או אחר.

במהלך השנה האחרונה, הגדילה החברה את צוות הניהול ואבטחת המידע שלה. החברה מנוהלת על ידי המנכ"ל מייקל  דצ'סארי, לשעבר נשיא אינטל סקיוריטי (Intel Security). כמו כן, הצטרפו לאחרונה למועצת המנהלים של פורסקאוט דייויד דה-וואלט, מנכ"ל FireEye ואנריקה סאלם, מנכ"ל סימנטק (Symantec) לשעבר, בכדי לעזור להוביל את גידול החברה בשווקים גלובליים מרכזיים.

אחד האתגרים הגדולים ביותר עימם מתמודדת פורסקאוט כיום הוא גיוס מספק של עובדים מוכשרים, כדי שיוכלו להתמודד עם המחרוזת הכמעט רציפה של פריצות נתונים בקנה מידה נרחב. "ישראל מובילה בחדשנות באבטחת הסייבר, וכוח האדם שלה הוא ראשון במעלה בכישרון, מחויבות ותשוקה לתחום," אומר דצ'סארי. "שורשי הטכנולוגיה שלנו נטועים בישראל. פורסקאוט מחויבת למשרד התל אביבי שלה וליצירת מקום העבודה הטוב והמתגמל ביותר עבור העובדים שלנו."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים