סאיגין סוזן, קאנון: "המנוע לצמיחה בעולם מצלמות האבטחה – יכולות הניתוח"

סוזן הסביר כי החברה מתמקדת כעת בהטמעת מצלמות אבטחה במתחמים קטנים יחסית, דוגמת מחנות פליטים ומוזיאונים, ובעתיד הם מכוונים להיכנס לתחום של ערים חכמות וערים ללא אלימות

סאיגין סוזן, מנהל מכירות, קאנון. צילום: קובי קנטור

"עולם הצילום לטובת אבטחה עבר מהפכה בשל היכולת הקיימת כיום לשלב ניתוח בזמן אמת, והוא המניע את התחום, בין השאר בשל היכולת לשלב נתונים אלה במערכות שליטה ובקרה שונות". כך אמר סאיגין סוזן, מנהל מכירות, קאנון (Canon).

סוזן דיבר בכנס שותפים עסקיים שערכה גטר היום (ה'). הכנס, VIP CLUB GETTER GROUP, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים באולם יס פלאנט, בראשון לציון, והנחתה אותו איריס אגם, מנהלת השיווק של החטיבה.

לדבריו, גטר החלה באחרונה לשווק את מצלמות האבטחה של קאנון, ואלה מצטרפות לשיווק וייצוג קודם של הענקית היפנית, המתמחה בפתרונות הדמיה, צילום ודפוס. על מנת להגדיל את נתח השוק של החברה בעולם מצלמות ה-IP שלה, אמר סוזן, היא ביצעה כמה רכישות משמעותיות בחודשים האחרונים: הרכישה הראשונה היא של תוכנת ניהול מצלמות אבטחה VMS, של MileStone, והאחרת, של AXIS. במקביל, ציין, "קאנון מפתחת קו מוצרים שלה למצלמות המבוסס על העדשות והפטנטים שלה".

בשלב זה, אמר סוזן, החברה מתמקדת בהטמעת מצלמות אבטחה במתחמים קטנים יחסית, דוגמת מחנות פליטים ומוזיאונים. לדברי סוזן, "המצלמות מותאמות, בין היתר, לשימוש במקומות בעייתיים ומורכבים כגון: ניהול תנועה, מעקב במקומות עירוניים, תחבורה, קמעונות, לוגיסטיקה ומפעלי ייצור, ועוד". בעתיד, הוסיף סוזן, "אנו מכוונים לכניסה לתחום של ערים חכמות וערים ללא אלימות, שם הערך המוסף של יכולות הניתוח שלנו יעניק לנו יתרון תחרותי".

מצלמות האבטחה של קאנון, אמר סוזן, "מספקות יכולות ניתוח וידיאו מתקדמות בסביבות בהן נדרשת רמת אבטחה מוגברת. המצלמות כוללות כלי אנליטיקה לניתוח של המידע בזמן אמת ונתמכות על ידי מגוון תוכנות ניהול חיצוניות".

אור יצהר, מנהל תחום תקשורת, חטיבת טק, גטר, הוסיף כי "הצמיחה העולמית במכירות מצלמות האבטחה IP ניכרת גם בישראל. קאנון ביצעה לאחרונה כמה רכישות בתחום והיא מתכוונת להיות מובילת שוק בעתיד הקרוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים