פלאפון: הוועד מחריף את צעדי המחאה נגד ההנהלה

העובדים השביתו היום (ה') את אחת ממחלקות שירות הלקוחות וסיימו אתמול את העבודה במרכז הלוגיסטי מוקדם ● הם טוענים כי אם לא תהיה פריצת דרך במשא ומתן - ישביתו את פעילות פלאפון בכל הארץ

עובדי פלאפון מפגינים. צילום ארכיון: ועד עובדי החברה

החרפה בסכסוך העבודה בין ועד העובדים של פלאפון להנהלה: הוועד הודיע על כוונתו להשבית מחלקות שונות בחברה, ואף החל לעשות את זה בפועל. זאת, מאחר שהמשא ומתן שניהל מול ההנהלה בשבועות האחרונים לא התקדם עד כה.

ברק לוי, יו"ר הוועד, הורה אתמול (ד') לעובדים במרכז הלוגיסטי של החברה בקריית שדה התעופה לסיים את עבודתם ב-16:00. בנוסף, החליט הוועד שלא להוציא ממנו מכשירים לאחר תיקון.

בהמשך לכך, נערך היום (ה') כינוס הסברה בבית פלאפון בגבעתיים, בו השתתפו מאות מעובדי המטה וח"כ מיכל בירן (המחנה הציוני). לאחר הכינוס החליט לוי להשבית את אחת ממחלקות השירות של פלאפון למספר שעות.

סכסוך העבודה הוכרז מאחר שלטענת העובדים, ההנהלה מתכננת להוציא שירותים במחלקת ההנדסה למיקור-חוץ ולהכניס משווקים מורשים שאינם עובדי החברה. כמו כן, לדבריהם, היא מציבה יעדים לא ריאליים לעובדי מחלקת המכירות ומוציאה עבודה מהמרכז הלוגיסטי לגורמים פרטיים.

לוי אמר כי "הגיע הזמן לעבור מדיבורים למעשים. כבר חודש שאנחנו נתקלים בסחבת מצד הנהלת פלאפון ובחוסר רצון כן ואמיתי לדון בנושאים הבוערים לנו, כמו מיקור-חוץ ותופעת עובדי הקבלן, שרק הולכת ומתרחבת". לדבריו, "הצעד שנקטנו הוא רק יריית הפתיחה. אם נמשיך לקבל תשובות מגומגמות מצד ההנהלה, נשבית בתקופה הקרובה את פעילות החברה בכל הארץ".

בהנהלת פלאפון דוחים את הטענות שמעלים העובדים וטוענים כי אין בכוונת החברה לבצע פיטורים. כמו כן נמסר כי ההנהלה מתכוונת לשתף את העובדים בתוכניות שלה כשהן תהיינה רלוונטיות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אזרח

    נמאס מוועדי עובדים בשירותים חיוניים. בסוף האזרחים ה"לא מחוברים" משלמים את המחיר. בעד שכר הוגן, נגד סחטנות. מי זה הוועד שיחליט לעסק אם להוציא פעילות למיקור חוץ ??

אירועים קרובים