האם טוויטר תפסה את אחד מרשימת המבוקשים ביותר של ארצות הברית?

המדובר בגאון מטורף או בילד פאדחן שהוציא שם רע לאימפריית הפשע של אביו? ● ברון הסמים חואקין-אל צ'אפו-גוזמן, שברח לפני חודשיים מכלא במכסיקו, ככל הנראה אותר בגלל תמונה שהעלה הבן ברשת החברתית ונפל מלכודת לתיוג האוטומטי

היכן אתה מתחבא? חואקין-אל צ'אפו-גוזמן

ייתכן שברון הסמים המכסיקני חואקין-אל צ'אפו-גוזמן מתחבא לו בקוסטה ריקה. הדבר נודע לאחר שבנו של הנמלט ככל הנראה הסגיר את מיקומו בטוויטר (Twitter) – בטעות.

חזוס אלפרדו גוזמן סלזאר צייץ תמונה שלו ושל אביו אוכלים במסעדה, אבל כנראה שלא כמו האב, הבן אינו הסכין הכי חדה במגירה. הוא שכח שיש לטוויטר את היכולת למקם את המשתמש ולציין בדיוק היכן הוא נמצא, כך שבאופן אוטומטי התמונה תויגה על פי המקום בו היא צולמה.

בנו בן ה-29 של גוזמן, המעדכן באופן קבוע על אביו ברשתות החברתיות, פרסם את התמונה ביום ב' עם הכיתוב: "אוגוסט כאן, אתם כבר יודעים עם מי".

בתמונה רואים את סלזאר כשהוא יושב סביב השולחן ואוכל, ולידו שני אנשים שפניהם מוסתרים על ידי סמלים קריקטוריים. אך למרות נסיונות ההסתרה, לדמות היושבת לימינו של סלזאר יש דימיון חזק מדי לברון הסמים הידוע לשמצה.

הציוץ שמראה בבירור את המיקום בו התמונה צולמה כבר צויץ והועבר הלאה כ-1,500 פעמים.

משטרת קוסטה ריקה הודיעה כי היא חוקרת את הציוץ שפורסם, אולם לטענתה, ייתכן שלא מדובר באותו המקום, אלא בעיר אחרת בשם זהה. יחד עם זאת, הציוץ כן נשאר כראייה הראשונה לכך שגוזמן אכן נמצא במדינה.

גוזמן, אשר הופיע ברשימת המבוקשים ביותר של ארצות הברית, היה המנהיג קרטל סינלואה אשר היה ידוע בשל הברחת כמויות גדולות של סמים בלתי חוקיים לתוך ארצות הברית.

בעודו נחשב לסוחר הסמים החזק והעשיר ביותר בעולם, נמלט גוזמן בחודש יולי מהכלא במקסיקו על ידי חפירת מנהרה משוכללת באורך של יותר מקילומטר וחצי הכוללת אוורור ותאורה. כי אם בורחים, אז בורחים בסטייל.

הרשויות המקסיקניות הציעו פרס בשווי 3.8 מיליון דולר למי שיביא לתפיסתו, ובשבוע שעבר ארצות הברית הוסיפה לפרס עוד חמישה מיליון דולר ויצרה מעין קו תקשורת לטיפים עבור אנשים שיכולים לתת פיסות מידע על ברון הסמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים