אתר שוק ההון Seeking Alpha על Nimble: "יש עדיין סיפורי צמיחה טובים בשוק הטכנולוגיה"

סקירה שפרסם האתר על החברה מציינת אותה לטובה, כ-"אחד מסיפורי הצמיחה האורגניים הגבוהים היחידים בתחום האחסון"

מקבלת שבחים. Nimble Storage

Nimble Storage, אחת החברות הגדולות בעולם האחסון, זוכה לשבחים מאתר שוק ההון Seeking Alpha, במסגרת סקירה שפרסם עליה ועל שוק האחסון בכלל.

על פי האתר, סיפורה של Nimble Storage הוא "אחד מסיפורי הצמיחה האורגניים הגבוהים היחידים בתחום. הספקות לגבי הטכנולוגיה של החברה, התחרות והרווחיות – מתפוגגים".

Nimble Storage הוקמה ב-2008 על ידי בכירים לשעבר בנט-אפ (Netapp). המוצר שלה הושק ב-2010 והיא הונפקה ב-2013. מטה החברה נמצא בסן חוזה, קליפורניה, שיעור הצמיחה השנתי שלה עומד על יותר מ-80%, מספר העובדים שלה מגיע ללמעלה מ-1,000, מספר הלקוחות הארגוניים הוא יותר מ-6,000 ומספר המפיצים – למעלה מ-1,000. הסניף הישראלי של החברה הוקם לפני חצי שנה ורפי שקולניק הוא מנכ"ל Nimble Storage ישראל ואפריקה. One1, טלדור ו-DNA-IT משמשות כאינטגרטוריות של המערכות שלה בארץ.

על פי האתר, לאחר ההנפקה הציבורית של החברה, נראה היה שהיא לא הניבה מספיק תשואה למשקיעים. הסיבה העיקרית לכך היא ספקות לגבי הטכנולוגיה שלה, שהייתה חדשה ועדיין לא מוכחת מספיק, היעדר רווחיות ואיומים מהמתחרים, כולל תביעות במקרים שונים מצד חברות כגון HP, יבמ (IBM), נט-אפ ו-EMC.

"מנועי הצמיחה של Nimble חזקים"

"בטווח הקרוב ישנן דאגות הקשורות לציפיות הגבוהות מפעילות Nimble במחצית השנייה של השנה", כתבו המחברים. "מאחר שרוב המשקיעים בתחום הטכנולוגיה מסכימים כי תנודות טכנולוגיות יוצרות בדרך כלל חברות מובילות חדשות, יש מקום לבחינה מקרוב של החברה בשלבים בהם היא משיגה מסה קריטית, כדי להפוך לשחקנית משמעותית בעולם האחסון, שנשלט כיום על ידי לא יותר משישה שחקנים גדולים".

לפי Seeking Alpha, "הטכנולוגיה של Nimble כבר מוכחת על פי רוב המדדים הרלוונטיים למשקיעים ציבוריים. רווחיות נמצאת באופק שלה ומנועי הצמיחה חזקים".
"החברה היא בעיקרה ספקית של מערכי פלאש (Flash) היברידי", ציינו המחברים. "שוק מערכות האחסון החיצוניות נכנס לתנודתיות בעקבות ההשפעה של טכנולוגית הפלאש. מערכי פלאש היברידי ומערכי All Flash צומחים על חשבון מערכי הדיסק המסורתיים. החברה היא המובילה בגישה ההיברידית – לעומת מערכי פלאש מלאים".

הם ציינו כי "מערכי פלאש מלאים הם יקרים ונפחיהם מוגבלים. השוק שלהם עדיין בעלי שוק מוגבל יחסית, והם אמורים להתחיל לשלוט בשוק האחסון המרכזי עד 2018-19. שוק מערכי הפלאש ההיברידי גדול פי 2-4 משוק הפלאש המלא, והוא הופך להיות מקובל במהירות במגזר הארגוני. אסטרטגיה היברידית משולבת מבטיחה שימוש טוב יותר בפלאש".

"על פי רוב מדדי התפעול, החברה מספקת חלק מהמספרים הטובים, אם לא הטובים ביותר, בתחום האחסון, אולי אפילו במגזר הטכנולוגי כולו", מציינים האנליסטים של האתר. "הביצועים מרשימים אף יותר כאשר בוחנים אותם אל מול מתחרים גדולים, כגון EMC, נט-אפ או HP, שמתחרים באגרסיביות על מחיר ואף מייצרים לחץ על הרווחיות הכוללת של עצמם כשהם עומדים בפני צניחה בהכנסות. מעבר לצמיחה אורגנית גבוהה הצפויה מהתחום עצמו ולשיעורי האימוץ של הפלאש ההיברידי, Nimble זוכה בנתח על פני מתחרים בשוק הפלאש ההיברידי עצמו. מגמה זו צפויה להימשך כאשר מסתכלים על מאמצי החברה להרחבת בסיס הלקוחות, להשגת בידול טכנולוגי ולשיפור ערוצי המכירות".

"הדינמיקה בתחום, מיצוב החברה בשוק ומומנטום ההכנסות הופכים את החברה ליעד אידיאלי לרכישה", כתבו עיתונאי Seeking Alpha לסיכום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים