התמונה מאשרת: השמועות על ה-Nexus 5 נכונות

התצלום האיכותי מראה שהסמארטפון שיושק בקרוב נעטף במארז פלסטיק לבן ושהוא אכן מצויד, כפי שכבר נרמז, בחיישן לזיהוי טביעות אצבע

התמונה של ה-Nexus 5 שדלפה

ההשקה הרשמית של ה-Nexus 5 צפויה אמנם רק בסוף ספטמבר, אבל כרגיל, בשבועות האחרונים מתרוצצות ברשת שמועות איך הוא ייראה ומה הוא יכלול. תמונה של המכשיר שדלפה לרשת מגלה שהשמועות נכונות.

התצלום, שנחשף בבלוג הגרמני Android Pit, מסתמן כחלק מתמונות יחסי הציבור של המכשיר, והוא איכותי ומספק מושג מדויק בנוגע לחזות שלו. אפשר להבחין בו שה-Nexus החדש, מבית LG, נעטף במארז פלסטיק לבן מרשים ובוהק ושהוא אכן מצויד, כפי שכבר נרמז, בחיישן לזיהוי טביעות אצבע.

למעשה, כבר לפני כשנה היה בכוונת מוטורולה (Motorola) להוסיף את החיישן למכשירי ה-Nexus 6 שלה, ואולם לבסוף הסירה החברה את התוסף ממש ערב השקת המכשיר, בטענה כי לא מצאה ספקית שתוכל לעמוד במשימה.

דניס וודסייד, מנכ"ל מוטורולה, הסביר אז לדיילי טלגרף (Daily Telegraph) הבריטי את הטעמים להסרת החיישן. הוא אמר כי "הסוד מאחורי הוויתור עליו הוא העובדה שאפל (Apple) הקדימה אותנו וכוננה יחסים עם הספק החזק בשוק, ולנו וליתר החברות נותר הספק השני בדירוג, שלא יכול היה לעמוד במשימה". כך קרה שב-Nexus 6 נותרה גומה ושחיישן טביעות האצבע, כך מסתמן, יהדר דווקא את ה-Nexus 5. כך או כך, מטרת העל בתוסף הביומטרי היא אבטחה נוחה לצורך רכישות נוחות באנדרואיד (Android).

שמועות נוספות מספרות כי ה-Nexus 5 יצויד במסך 5.2 אינץ' שיעבוד ברזולוציית Quad HD ובמצלמה אחורית איכותית של 13 מגה-פיקסל. כמו כן, נראה כי הוא יהיה הסמארטפון הראשון שיפעל על מערכת האנדרואיד מרשמלו 6.0.

נותר רק להמתין בסבלנות ל-29 בספטמבר, אז תתקיים ההשקה החגיגית שבה יוצגו שני המכשירים החדשים של גוגל (Google): ה-Nexus 5 מבית LG וה-Nexus 6 מבית מוטורולה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים