חזרה לבית הספר: ארבע אפליקציות להורים העסוקים

התאוששתם כבר מהחזרה ללימודים? מחזיקים מעמד לקראת היציאה לחופשת החגים? מתוסכלים כבר מעכשיו מסוף החגים, ובצדק? הנה מספר דרכים שיעזרו לאותם הורים נטולי זמן לנשום להתנהל בצורה קלה יותר

חוזרים לבית הספר - גרסת ההורים. צילום: BigStock

בין אם מדובר בלתת עדיפות לשיעורי הבית, לדאוג בנוגע לבטיחות או סידור הגעת הילדים לבית הספר, שווה לכם לבדוק מספר אפליקציות שיהפכו את חיי ההורים לפחות לחוצים ומבולגנים בזמן שצאצאיהם יוצאים לעוד שנת לימודים.. כיפית?

Cozi

מדובר בפורטל משפחתי משותף שעוזר לכולם לעקוב אחר לוחות זמנים, לתרום לרשימת קניות ולשתף רגעים כיפיים תוך כדי תנועה. לוחות זמנים וסדר-יום עבור השבוע קרוב ניתן יהיה לשלוח לבני המשפחה כדי לוודא שאף אחד לא מפספס איזה רסיטל מתיש, בייביסיטר, תורנות הסעה, או הצגה ראשונה בה הילד שלכם הוא עץ ג'.

Cozi זמין ללא תשלום עבור משתמשי אנדרואיד (Android) ו-iOS עם אפשרות לרכישות באפליקציה.

Life360

אפליקציית שיתוף מקום זו תעזור בעיקר להרגיע את ההורים. Life360 משתף את מיקומם של כולם במעגל המשפחתי והפרטי, ומיידע את ההורים אם הילד שלהם הגיע בשלום הביתה מבית הספר, או שאולי לאימון כדורגל, או באופן כללי ייתן לכם את האפשרות לעקוב אחריו ולדעת מתי הוא מבריז ממחויבותיו לשם הנאותיו. האפליקציה גם מאפשרת ניהול הודעות פרטיות בצורה פשוטה וקלילה, על מנת להבטיח שכולם מיידעים את כולם לגבי תוכניותיהם.

Life360 זמינה ללא תשלום עבור iOS, אנדרואיד ומשתמשי Windows Phone.

My Homework

הארגונית הדיגיטלית הזו מסייעת לתלמידים להישאר בראש הלימודים ולא לפגר מאחור, אם זה מבחינת לוח זמנים, מטלות ושיעורי בית ומבחנים קרובים, תוך מתן דרך קלה להורים להיות מעודכנים ולבדוק אם הכל נעשה כראוי, או בואו נודה בזה – נעשה בכלל. My Homework אידיאלית עבור תלמידים בגילאי 9-12 ומעלה.

האפליקציה זמינה ללא תשלום עבור iOS, אנדרואיד ומשתמשי Windows Phone.

Artkive

מישהו צריך לומר זאת בקול – יש גבול לכמות הציורים ויצירות האומנות כביכול, שילדיכם מביאים הביתה ושאפשר לשים על המקרר ולהתגאות בגאונות לעתיד. עבור הורים שלא מסוגלים לזרוק את יצירות המופת של ילדיהם ויחד עם זאת המקום בבית עבור אותן יצירות מתחיל להצטמצם, מאפשרת Artkive קטלוג דיגיטלי לכל תמונה, יחד עם מידע כגון התאריך וגילו של הילד. ולאחר שתצברו עשרות תמונות, או אלפי – מי אנחנו שנעצור את הכישרון הקטן, הורים יוכלו להזמין ספר אמנות עם יצירותיו של הילד. מה יותר פיקאסו מזה?

Artkive זמינה ללא תשלום עבור משתמשי אנדרואיד, אך האפליקציה עולה חמישה דולר למשתמשי iOS. כי בכישרון צריך להשקיע.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. טלי

    האם ניתן לעשות הדפסות של ספרים בארץ? מי נותני שירות בעניין?

אירועים קרובים