מי הבריח את שעון הקיץ?

לא מעט אנשים דיווחו הבוקר (א') על כך שהם איחרו לעבודה, ושילדיהם לא הגיעו בזמן לגנים ולבתי הספר, כי השעון במכשיר הסלולר שלהם זז אוטומטית שעה אחת אחורה ● האם גם לכם זה קרה? שימו לב מה צריך לעשות

מי הקדים את השעה? צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

השעון במכשיר שלכם עבר פתאום לשעון חורף בעצמו, בלי שהייתם מודעים לכך? וכל זה למרות שהוא אמור לעשות זאת רק ב-25 באוקטובר? אתם לא לבד. מתברר שלא מעט אנשים דיווחו היום בפורומים שונים על כך שהם איחרו לעבודה, ושילדיהם איחרו לגנים ולבתי הספר, וזאת בעקבות תזוזה אוטומטית של השעון במכשיר הסלולר שלהם שעה אחת אחורה בין השעה אחת לשתיים בלילה.

הבעיה מוכרת כבר משנה שעברה בה שונה חוק שעון הקיץ לראשונה ונותק מהתאריך בו חל יום הכיפורים. היא כמובן נובעת גם מכך שרוב האנשים מסתמכים כיום כמעט לחלוטין על שעון המכשיר החכם שלהם לצורך התעוררות בבוקר.

הבעיה היא מקורות הסנכרון של המכשירים מצד אחד, ומצד שני – וכאן מדובר בעיקר במכשירי אנדרואיד, ריבוי הגרסאות השונות של מערכת ההפעלה מבית גוגל (Google), שבמכשירים רבים לא מתעדכנת לגרסה חדשה יותר.

כך או כך, כדי לחזור באופן זמני לשעון הקיץ "הישראלי", צריך להיכנס להגדרות המכשיר ותחת "הגדרות תאריך ושעה" לבטל את העדכון האוטומטי. לאחר מכן יש לבחור שעון זמן שזהה לזה הישראלי: GMT+3:00 – שעון אתונה, מוסקבה, מינסק וגם ניירובי מתאימים לצורך העניין. ב-25 באוקטובר אפשר לחזור לעדכון אוטוטמטי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים