מדוע OnePlus ממליצה לישראלים לא לרכוש מכשירים מסוימים שלה?

מסתבר כי מכשירי OnePlus 2 שנמכרו לאחרונה בארץ מכילים רושעות ונוזקות שונות שמאפשרות לגנוב את המידע השמור במכשיר ● בחברה לא מכחישים את התופעה, אך טוענים שאין להם שליטה על כך כי מדובר במכשירים שבכלל לא מיועדים למכירה מחוץ לסין

להמתין ולא לרכוש. OnePlus 2

בצעד יוצא דופן משהו הגיבה OnePlus באופן רשמי בפורום הישראלי באתר שלה לתופעה בה מכשירי OnePlus 2 שנמכרו באחרונה בישראל מכילים רושעות ונוזקות שונות, שמאפשרות לגנוב את המידע השמור במכשיר. מדובר במכשירים שנמכרו בייבוא מקביל או אפור לארץ, ולא בייבוא רשמי של החברה. המכירות של מכשירים רשמיים של OnePlus 2 אמורות להתחיל בחודש הבא באמצעות המשווקת הרשמית C-DATA.

ב-OnePlus ממליצים לחכות למכירה הרשמית. הם לא מכחישים את התופעה, אך טוענים שאין להם שליטה על כך, כי מדובר במכשירים שבכלל לא מיועדים למכירה מחוץ לסין. בעוד שמערכת ההפעלה במכשירי ה-OnePlus 2 לשוק הסיני היא Hydrogen OS, מערכת ההפעלה למכשירים הבינלאומיים היא Oxygen OS שעברה התאמה למכשירים הבינלאומיים, כולל התאמה לישראל. כך, לדוגמה, החיבור ל-4G בסין מוגבל ואינו תואם במלואו לחיבור בישראל, וכן אין תמיכה במכשירים הסיניים לשימוש בשני סימים בארץ.

מנהל הפורום אף ציין בהודעה כי החברה שמה לב שכמות המשלוחים לישראל של מכשירי OnePlus 2 גדולה יחסית. החברה מסבירה שהמפיצה מחליפה את מערכת ההפעלה הסינית בגרסה משלה של Oxygen OS, וזו מכילה את הנוזקות, הרושעות והוירוסים השונים.

"אנחנו לא נתמוך במכשירים הללו. לרוע המזל, אלו הם מכשירי ה-OnePlus 2 היחידים שיש כיום בישראל, וחלקם אף הועברו למדיה לסקירה. אנחנו עובדים קשה כדי להביא את ה-OnePlus 2 ומכשירים אחרים של OnePlus לישראל באופן רשמי. זה יקרה בעתיד הקרוב. בינתיים אנחנו ממליצים לכם לחכות ולא לרכוש מכשירי OnePlus 2", נכתב בהודעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים