פייסבוק 360: אתם בוחרים מאיפה לצפות בסרטון

הרשת החברתית תאפשר למשתמשיה לבחור את הזווית בה הם צופים במתרחש, לנוע בתוך הסרטון, לפעמים באופן חופשי, ולעקוב אחרי הפעילות באופן לא ליניארי ששונה לחלוטין מצפייה בסרטוני הווידיאו הרגילים שעולים כיום לרשת

מצולמים מכל הכיוונים. פייסבוק גרסת 360 מעלות. צילום: BigStock

פייסבוק (Facebook) מתחילה לשבץ, באופן הדרגתי, סרטוני 360 מעלות בתזרים החדשות השוטף של המשתמשים ברשת החברתית המובילה. סרטונים אלה יאפשרו למשתמשים לבחור את הזווית בה הם צופים במתרחש, לנוע בתוך הסרטון, לפעמים באופן חופשי, ולעקוב אחרי הפעילות באופן לא ליניארי ששונה לחלוטין מצפייה בסרטוני הווידיאו הרגילים שעולים כיום לרשת.

בגרסת הדפדפן של היישום יוכלו המשתמשים להזיז את העכבר בתוך הסרטון כדי לגרור את נקודת המבט שלהם כרצונם, ובמכשירים ניידים הם יוכלו לעשות זאת עם האצבע, או באמצעות הזזת המכשיר בכיוונים שונים.

פייסבוק כבר חתמה על הסכמים עם מספר ספקיות תוכן שיעלו לאתר סרטוני 360 מעלות וביניהן ערוץ דיסקברי (Discovery), הערוץ של שחקן הכדורסל לברון ג'יימס (LeBron James & Uninterrupted) ותוכנית המערכונים סטרדיי נייט לייב (Saturday Night Live) של רשת NBC.

סרטון ה-360 הראשון שהועלה לפייסבוק שייך לערוץ מלחמת הכוכבים של דיסני (Disney), ומדובר בקדימון לסרט החדש בסדרה, Star Wars: The Force Awakens, שמציג מעט מהאווירה ומהנופים של הסרט.

כאמור, מדובר ביכולת חדשה שמושקת באופן מתגלגל והיא תהיה זמינה קודם לכל למשתמשי הדפדפנים ובעלי מכשירי אנדרואיד (Android). גרסת ה-iOS תגיע בעוד מספר חודשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים