Siri תדליק את האורות בבית – רק תבקשו ממנה

חידוש מהפכני בטכנולוגיות הבית החכם - מעכשיו ניתן יהיה לכוון את תאורת הבית - צבע ועוצמת האור, באמצעות הגברת הראשונה של אפל, המאפשרת שליטה על Philips Hue

Siri. קיצורי הדרך אליה מסכנים משתמשים?

בבית החכם של ימינו יש מגוון מכשירים הנשלטים מרחוק באמצעות מחשב או טלפונים חכמים, ואחד מהמוצלחים שבהם הוא הנורות החכמות מסדרת מוצרי Hue של פיליפס (Philips). מדובר בסט הכולל מגשר ונורות לד המסוגלות להחליף את צבעיהן, שמתחברות לרשת האינטרנט הביתית ושאפשר לשלוט עליהן באמצעות אפליקציה הנקראת Hue המותקנת בסמארטפון. אלא שכעת הודיעה פיליפס כי המגשר החדש שלה, Hue 2.0, שיימכר בגרסת standalone ושייכלל בעדכוני הגרסה הראשונה של המערכת, יתמוך ב-Apple HomeKit. ומשמעות הדבר היא שמעכשיו יוכלו בעלי המערכת להפעיל את התאורה בביתם פשוט באמצעות דיבור אל ה-Siri שלהם, או במילים אחרות – ויהי אור!

לפי מפתח מערכת Philips Hue ומנכ"ל הטכנולוגיה של פיליפס, ג'ורג' יאני, המגשר החדש יפעל עם כל סוגי נורות ה-Hue, כמו גם המערכת הישנה יותר של המגשר. בכדי להסתנכרן מול Siri יהיה צורך להפעיל את המערכת עם נורות Hue חדשות, ואולם אין חובה לרכוש כל נורה בנפרד, כיוון שהחברה תציע ללקוחותיה אפשרות לשדרוג הנורות שבערכת המגשר הוותיקה יותר. חוץ מנורות חדישות יותר כל שצריך כדי להעפיל את ה-Philips Hue דרך הוראות קוליות ל-Siri (שבינתיים עדיין לא עונה על כל הפונקציות הקיימות באפליקציה) הוא מכשיר שפועל על בסיס iOS 9 – והבית שלכם מואר וצבעוני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים