אילו מכשירים יזכו להתעדכן באנדרואיד 6.0?

לאחר שגוגל השיקה באופן רשמי את מערכת ההפעלה החדשה שלה, שעד כה הייתה ידועה בתור מרשמלו, אך כעת תיקרא באופן רשמי אנדרואיד 6.0, הגיע הזמן להתחיל להפיץ אותה למכשירים השונים ● אז מי בעניין, ויותר נכון - מי כבר לא יזכה לעדכון?

חשוף ומבויש. אנדרואיד

כשבוע לאחר שהכריזה על מכשירי ה-Nexus החדשים שלה, השיקה גוגל (Google) באופן רשמי את מערכת ההפעלה החדשה שלה, מרשמלו (Marshmallow) או אנדרואיד 6.0. השדרוג יופץ באופן מתגלגל למכשירים הנתמכים באמצעות מנגנון העדכון האוטומטי של החברה למכשיריה. המכשירים הנתמכים הם הטלפונים Nexus 5 ו-Nexus 6, הטאבלטים Nexus 7 במהדורת 2013 ו-Nexus 9, וכן נגן המדיה של החברה Nexus Play. המכשירים החדשים, Nexus 5X ו-Nexus 6P, כבר מגיעים עם אנדרואיד 6.0.

בעלי מכשירי Nexus שאינם רוצים לחכות לעדכון האוטומטי יכולים להוריד את קובץ השדרוג בעצמם מאתר המפתחים של החברה. מדובר ב-Build MRA58K, וגוגל אף סיפקה הוראות מפורטות באתר.

ומה עם חברות אחרות? LG אמורה לשדרג את טלפוני הדגל שלה G4 ו-G3 וכן את ה-G Flex 2. גם הטאבלט G Pad 10.1 אמור לזכות בכך. סמסונג (Samsung) תשדרג את המכשירים שהשיקה השנה, כלומר משפחת ה-Galaxy S6 וה-Note 5 וכן מספר מועט של מכשירים מוקדמים יותר: Note 4, Note Edge ו-Alpha. ה-Galaxy S5 כבר לא יעודכן.

HTC לא הודיעה באופן רשמי על המכשירים שישודרגו, אך הרשת כבר סיפקה את התשובה. מדובר במכשירים שגם יקבלו את ממשק ה-Sense 7 הקנייני החדש של החברה. ברשימה כל מכשירי ה-One M9 לסוגיהם, וכן ה-E9. גם מכשירי הביניים בסדרת ה-Desire יזכו לשדרוג, ומדובר במכשירים 816, 820 ו-826. מבין דגמי השנה שעברה יקבלו את השדרוג ה-One M8, ה-E8 וכן ה-Desire Eye.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים