לפצח את תקציב המדינה

הסדנה לידע ציבורי תקיים האקתון כריית מידע בנושא תקציב המדינה, במסגרתו תעמיד אנליסטים אשר יחקרו סוגיות שונות בתקציב ואת אופן הקצאת המשאבים בו

האקתון תקציב מיוחד. מי מצטרף? צילום: BigStock

הסדנה לידע ציבורי תקיים במהלך סוף השבוע הבא, 16-17 לאוקטובר, האקתון תקציב מיוחד, במסגרתו תעמיד קבוצה גדולה של אנליסטים אשר יחקרו סוגיות שונות בתקציב המדינה ואת אופן הקצאת המשאבים בו. עוד תפתח הסדנה את ההאקתון לכתבים וחוקרים אשר יוכלו להעביר שאילתות שונות לניתוח על ידי אנשי הסדנה.

במרכזו של ההאקתון יעמוד פרויקט מפתח התקציב, החושף את תקציב המדינה והוצאות הממשלה בדרך נגישה, ידידותית ונוחה. מפתח התקציב מכיל מידע מפורט ומקיף על סעיפי התקציב, ההעברות התקציביות בוועדת הכספים וכלל התקשרויות המדינה בפטור ממכרז. מפתחי Front-End, אנליסטים וכל המעוניינים לסייע, מוזמנים להשתתף. להרשמה לחצו כאן.

הסדנה לידע ציבורי היא עמותה של מתכנתים, מעצבים ואנשי תוכן מתנדבים הפועלים להגברת מעורבות הציבור בחברה ובמדינה, על ידי איסוף, פתיחה והנגשה של מידע ציבורי וידע אזרחי. באמצעות טכנולוגיות מתקדמות וקוד פתוח, פעילים ושליחי ציבור פועלת הסדנה לשחרור המידע הציבורי ולתמיכה במערכות עיון, ניתוח ולמידה שיפיקו ידע ציבורי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים