פייסבוק מצטרפת אל טכנולוגיית ה-3D Touch החדישה למשתמשי אפל

בין החידושים שמאפשרת החלת הטכנולוגיה על הרשת החברתית יתאפשר להעלות במהירות סטטוס, לצלם סרטוני וידיאו או תמונות ולהעלות אותם לרשת ● כל זאת מבלי שיש כלל צורך בפתיחת האפליקציה

גם פייסבוק ב-3D Touch של אפל

אפל (Apple) הוסיפה במכשירי ה-iPhone החדישים שלה טכנולוגיית תלת מימד במגע (3D Touch), אבל כפי שפורסם ב-9to5Mac, זו צריכה לקבל קודם כניסתה לשימוש הרשאה מטעם החברה שהאפליקציה פותחה על ידיה.

פייסבוק (Facebook) קפצה סוף סוף על העגלה, והפיצה עדכון חדש לאפליקציה המאפשר לחברי הרשת החברתית שברשותם מכשירי iOS חדשים (iPhone 6s ו-iPhone 6s Plus) להשתמש מעתה בטכנולוגיה המתקדמת גם הם. בכדי להפעיל את החידוש במכשירים, כל שנדרש לעשות לאחר קבלת העדכון מפייסבוק הוא ללחוץ בחוזקה על אייקון הפייסבוק שבמסך הבית, וכך לקבל מיידית מספר קיצורי דרך מהירים לפעולות הנפוצות בשימוש ברשת החברתית הפופולרית. בין השאר ניתן, באמצעות החידושים שמאפשרת החלת 3D Touch על הפייסבוק, להעלות במהירות סטטוס, לצלם סרטוני וידיאו או תמונות ולהעלות אותם לרשת, וכל זאת מבלי שיש צורך בפתיחת האפליקציה כלל.

בעדכון הזה חוברת פייסבוק לאפליקציות אחרות שכבר מאפשרות פעולות תלת-מימד במגע, וביניהן: WhatsApp, טוויטר (Twitter), אינסטגרם (Instagram), פינטרסט (Pinterest), שאזאם (Shazam), דרופבוקס (Dropbox) ואחרות, וממשיכה יחד איתן ועם המשתמשים בדהירה אל העתיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים