חברת הסלולר הסינית OnePlus מקימה סניף בישראל

הסניף יוקם בשיתוף C-DATA, שמפיצה את מכשיריה בארץ ● החברה אף השיקה מכשיר חדש - OnePlus 2, שיעלה 2,499 שקלים

מימין: קארל פיי, מייסד משותף ומנכ"ל הפעילות הגלובלית של OnePlus; וסטיבן וונג, מנהל הפיתוח העסקי לשווקים חדשים של החברה. צילום: אילן סימן טוב

יצרנית מכשירי הסלולר הסינית OnePlus נמצאת בימים אלה בתהליך הקמה של סניף בישראל, בשיתוף C-DATA – כך הודיעה החברה במסיבת עיתונאים שקיימה הבוקר (ג') בתל אביב.

ההודעה נמסרה על ידי קארל פיי, מייסד משותף ומנכ"ל הפעילות הגלובלית של OnePlus. הסניף יחל לפעול במהלך הרבעון הראשון של 2016.

יחד עם ההודעה על הקמת הסניף השיקה החברה בישראל מכשיר חדש – OnePlus 2. שלא כמו במרבית המדינות בעולם, יימכר המכשיר בנקודות מכירה ויופץ בלעדית על ידי C-DATA. מדובר בהמשך להסכם הקודם בין שתי החברות, במסגרתו הפיצה C-DATA בישראל את הגרסה הקודמת של המכשיר. ברוב המדינות האחרות נמכרים המכשירים של החברה בהזמנה ממנה בלבד.

OnePlus 2 - המכשיר החדש של החברה

OnePlus 2 – המכשיר החדש של החברה

ה-OnePlus 2 יעלה 2,499 שקלים בגרסת ה-64 ג'יגה-בייט. סטיבן וונג, מנהל הפיתוח העסקי לשווקים חדשים של החברה, ציין כי זה יהיה מחירו הקבוע של המכשיר לפחות במשך שנה. זאת, כדי לא לנהוג "בחוסר כבוד כלפי מאמצים מוקדמים, שקונים את המכשיר מיד עם צאתו ונאלצים לראות כיצד מחירו צולל לאחר כמה חודשים", אמר.

המכשיר החדש מצויד במסך Full HD בגודל 5.5 אינץ', בזיכרון RAM של 4 ג'יגה-בייט ובמעבד 8 ליבות עוצמתי, הכולל את השבב Snapdragon 810, למניעת התחממות. הוא מריץ את Lollipop 5.1 של אנדרואיד (Android), ולצדה את מעטפת ההפעלה הייחודית לחברה, Oxygen. איכות הצילום של המכשיר גבוהה, הודות למצלמה אחורית בת 13 מגה-פיקסל, בעלת פוקוס לייזר ומייצב תמונה, ומצלמה קדמית בת 5 מגה-פיקסל.

עוד הוא מציע חיישן טביעת אצבע מהיר ורגיש; איכות תצוגה גבוהה, המתאימה לשימוש במגוון תנאי תאורה, בפנים או בחוץ; וסוללה בהספק של 3,300 מילי-אמפר, המאפשרת עד יומיים של שימוש רצוף, ללא צורך בהטענה. המכשירים יוצעו בארץ בשחור ויכללו אחריות יבואן רשמי לשנה. תמיכה תינתן באמצעות רשת מעבדות DCS.

לדברי זאב רוזנקרנץ, סמנכ"ל ב-C-DATA, "הקמת הנציגות הרשמית OnePlus ישראל היא צעד טבעי ומתבקש, לאחר שיתוף הפעולה המוצלח והקשרים העמוקים בין שתי החברות. העובדה החברה בחרה בנו ובישראל להיות הראשונים לבחינת שיטת עבודה ושיטת שיווק שונות מאלה שהיא מקיימת כרגע היא הבעת אמון והערכה בנו ובצרכנים המקומיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים