נהגה תחת השפעת אלכוהול, תיעדה – ונקנסה

וויטני בויל בת ה-23 מפלורידה לא הפגינה שיקול דעת, וכנראה גם לא הייתה מסוגלת להפגין כזה, כשתיעדה את עצמה בלייב-סטרימינג נוהגת בשיכרות ומדברת אל המצלמה תוך כדי כך

כששותים, לא חכמים יותר מדי. וויטני בויל. צילום: פייסבוק

משטרת לייקלנד שבפלורידה קיבלה פניות טלפוניות אל שירות החירום 911 מאזרחים שדיווחו על אשה צעירה שנוהגת לכאורה בשכרות, תוך שהיא עושה שימוש ברשת החברתית Periscope לצורך תיעוד ושידור האירוע בלייב – כך דווח בסוף השבוע בתחנת החדשות WTSP. מספר אנשים שנחשפו לתופעה המשונה אף שלחו לנהגת, שהתבררה מאוחר יותר כוויטני בויל, בת ה-23 מפלורידה, הודעות SMS שביקשו ממנה לעצור את הנסיעה המסוכנת ולרדת מיד מהכביש. ואולם, בויל השיכורה המשיכה בתיעוד, שארך לפחות 10 דקות לא תמימות בכלל, כפי שניתן היה לראות בסרטון של האירוע.

עוד מתבהר מצפייה בסרטון שביל מדברת ואף מתנהגת, כמו גם נוהגת, באופן שמצביע על חושים מטושטשים ובלבול רב, וממשיכה לנהוג אפילו כשמתעורר בלבה ספק שמא יש לה תקר באחד מגלגלי הרכב. בשלב מסוים היא אפילו מצהירה בסרטון ש-"לנהוג שיכורה זה בכלל לא מגניב".

רגע המעצר של בויל

בסופו של עניין נתפסה בויל בידי המשטרה המקומית, והרשויות קנסו אותה בהתאם לחוקי הנהיגה תחת השפעת אלכוהול. משטרת לייקלנד פרסמה את המקרה בדף הפייסבוק (Facebook) שלה, וציינה כי "סרטון הסטרימינג מ-Periscope מבליט את הסכנה הטמונה בנהיגה תחת השפעת חומרים מסוכנים, ומאפשר התבוננות על המצב דרך עיניו של נהג צעיר שיכור וחסר אחריות. משטרת לייקלנד אסירת תודה על כך שהמקרה לא הסתיים בתאונת דרכים, ושאיש לא נפגע במהלך האירועים כתוצאה מהחלטתה האומללה של הנהגת לעלות על ההגה למרות מצבה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים