dynaPad: התשובה של טושיבה ל-Surface Pro 4 של מיקרוסופט

החברה השיקה אתמול ביפן את הטאבלט-מחשב שלה, המבוסס על Windows 10, שמגיע עם מקלדת המתחברת למסך עם מגנטים ● "הטאבלט הזה תוכנן לאפשר לכולם לארגן ביעילות רעיונות ולהביע את עצמם טוב יותר", אמר פיליפ אוסקו, מנהל בכיר לשיווק מוצר בחברה

טושיבה משיקה. dynaPad

טושיבה (Toshiba) השיקה אתמול ביפן את dynaPad המבוסס על Windows 10, התשובה של החברה ל-Surface Pro 4 של מיקרוסופט (Microsoft) שהושק בשבוע שעבר. הטאבלט מגיע עם מסך IPS בגודל 12 אינץ' ברזולוציית 1,920×1,280 פיקסלים. לפי החברה מדובר בטאבלט ה-12 אינץ' הקל והדק ביותר בתחומו עם משקל של 570 גרם ועובי של 6.9 מ"מ בלבד.

הטאבלט/מחשב מגיע עם מקלדת שמתחברת למסך עם מגנטים, כך שתהליך החיבור/ניתוק אמור להיות מהיר ואינטואיטיבי. עם זאת, לא מדובר במכשיר חזק במיוחד כי הוא מבוסס על מעבד Atom x בלבד ומגיע רק עם 4 ג'יגה-בייט זיכרון.

המכשיר, שזכה לעיצוב מרהיב ומושך עין, מלווה גם בעט אלקטרוני אותו מכנה טושיבה בשם TruPen, והוא יוצר עבורה על ידי וואקום (Wacom). העט מציע אבחנה בין 2,048 רמות של לחיצה, ובחברה טוענים שהלקוחות יוכלו לשמור על סגנון הכתיבה הרגיל שלהם, בדיוק כמו שהם כותבים על נייר, ובלי לסבול מכל השתהות בזמן הכתיבה או השרטוט.

"הטאבלט הזה תוכנן לאפשר לכולם ללכוד מידע באופן מיידי, לארגן ביעילות רעיונות ולהביע את עצמם טוב יותר", אמר פיליפ אוסקו, מנהל בכיר לשיווק מוצר בטושיבה אמריקה.

הטאבלט/מחשב החדש יהיה זמין כבר בדצמבר ביפן, ויגיע לארצות הברית ולאירופה ברבעון הראשון של 2016. המחיר הצפוי כ-1,100 דולר.

כניסה מאובטחת למחשב ללא הקלדת קוד

בנוסף הכריזה החברה על תחילת המכירה של Satellite Radius 12, מחשב ה-2-ב-1 ההפיך הראשון שלה, שמציע גם מסך 4K. הוא גם אחד המחשבים הראשונים להציע תמיכה בתכונת ה-Hello של Windows 10 שמאפשרת כניסה מאובטחת למחשב גם בלי להשתמש בהקלדת קוד, אלא באמצעות שימוש בפני המשתמש.

ה-Radius 12 מבוסס על מעבדי Skylake, ומגיע עם 8 ג'יגה-בייט RAM ובחירה בין כונן SSD בנפח של 256 או 512 ג'יגה-בייט. הוא תומך בתקשורת בלוטות' 4.0 וב-WiFi 8201.11ac, וכן כולל יציאות HDMI, יציאת USB-C עם תמיכה בתקן 3.1, שתי יציאות 3.0 שתומכות בהטענה תוך כדי שינה, שגם אמורה להיות מהירה מהממוצע.

גרסת ה-4K של המחשב עולה 1,300 דולר ואילו גרסת ה-FHD עולה 1,000 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים