VMware מסתערת על הענן ההיברידי

החברה הציגה בכנס שלה בברצלונה שדרוגים לענן ההיברידי המאוחד ופלטפורמה לניהולו

14/10/2015 16:32
הכנס של VMware בברצלונה. צילום: יח"צ

VMware "מגבירה הילוך" בתחום הענן ההיברידי והכריזה היום (ד') בכנס שהיא מקיימת בברצלונה על שורה של פתרונות ופיתוחים חדשים בתחום.

החברה הודיעה על שדרוג הפלטפורמה המאוחדת שלה לענן ההיברידי, באמצעות הכרזות על זמינות Google Cloud DNS ויכולות ניטור וזיהוי בפתרון VMware vCloud Air, והשקת VMware vCloud Director לספקי שירות, במסגרת רשת VMware vCloud Air.

בנוסף, הכריזה החברה על תוכניותיה להרחיב את התמיכה בקונטיינרים המשולבים של VMware vSphere. היא אף הציגה את פרויקט מישיגן, המספק ללקוחות פתרונות צריכה לפי דרישה בעננים פרטיים ושירות עצמי ב-VMware vCloud Air.

"ארגונים שואפים להניע את היישומים שלהם לענן ובוחרים יותר ויותר באסטרטגיה היברידית לאימוץ ענן כתשובה המתאימה להם", אמר ביל פאדרס, סגן נשיא ומנכ"ל שירותי הענן ביחידה העסקית של VMware. "הגישה שלנו היא להסמיך ארגונים לבנות בבטחה, להריץ ולספק כל יישום בקרב כל סביבה".

עוד הכריזה החברה על עדכונים לפלטפורמת ניהול הענן ההיברידי. החידושים באים בצורת פתרונות vRealize Automation 7 ו-vRealize Business Standard 7, המסמיכים את צוותי ה-IT לאפשר לארגונים דיגיטליים לבצע מהפכה בארגון שלהם. הם מתווספים ל-vRealize Operations 6.1 ול-vRealize Log Insight 3, אותם השיקה החברה ברבעון הקודם.

ההכרזות של VMware באות על רקע השינויים שמתחוללים בענפים שונים, בתקופה שבה מושם הדגש הארגוני על חוויית הלקוח והדיגיטל. אלה מהווים הזדמנות למנמ"רים ולצוותי ה-IT לעזור לארגונים שלהם להפוך ליותר מהירים, לבנות ולספק יישומי ענן מסורתיים וממוקדי ענן בצורה מהירה יותר, ולצמצם עלויות בלי להקריב פיקוח ושליטה. מ-VMware נמסר כי העדכונים החדשים מאפשרים גם לצוותי ה-IT להאיץ שינוי עסקי דיגיטלי באמצעות הפקה מהירה יותר של יישומים, כולל שקיפות ושליטה על העלויות והאיכות של שירותי ה-IT בענן ההיברידי.

"ה-IT נמצא תחת לחץ מתמיד בנושא זה", אמר אג'יי סינג, סגן נשיא בכיר ב-VMware. "פלטפורמת ניהול הענן שלנו מסייעת לארגוני IT לנווט במים ההפכפכים של השינוי העסקי הדיגיטלי. העדכונים יסייעו לצוותי ה-IT לספק שירותים במהירות בענן הפרטי והציבורי".

הוא ציין ש-"ההתקדמות בפלטפורמת ניהול הענן שלנו במחצית השנייה של 2015 היא צעד נוסף לעבר חזון הדור הבא שלנו: פלטפורמה שהיא מודעת יישומים ויודעת למקסם את יכולותיה".

הכותב הינו אורח החברה בכנס בברצלונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים