היו"ר החדש של טוויטר: האיש היקר ביותר בגוגל

עומיד כורדיסטני השתכר אשתקד בגוגל 130 מיליון דולר - לא כולל בונוס של 6.5 מיליון ומניות בשווי 123 מיליון ● היו"ר החדש לא מצייץ הרבה: הציוץ שפרסם על מינויו היה התשיעי בלבד

עומיד כורדיסטני, היו"ר החדש של טוויטר. צילום: החשבון שלו

טוויטר (Twitter) אמנם ביצעה השבוע פיטורים של 8% מכוח האדם שלה, אולם צעד זה לא מנע ממנה למנות ליו"ר את עומיד כורדיסטני, האיש הכי יקר בגוגל (Google), שהשתכר שם בשנה שעברה בלבד 130 מיליון דולר.

עם זאת, יש המעריכים שהמינוי שלו יניב לרשת החברתית הרבה יותר מאשר ההשקעה בשכרו.

כורדיסטני היה אחד העובדים הראשונים בגוגל ופרש ממנה ב-2009. אשתקד הוא שב אליה וכיהן עד ההודעה על הקמת אלפאבית באוגוסט האחרון כסמנכ"ל עסקי בחברה. מאז הוא שימש כיועץ עבורה. בנוסף למשכורתו, קיבל כורדיסטני מגוגל ב-2014 בונוס של 6.5 מיליון דולר ומניות בשווי של 123 מיליון.

עדיין לא פורסם מה יהיה שכרו של היו"ר החדש בטוויטר והרשת החברתית צפויה לפרסם את הנתון בעוד ימים אחדים, בדיווח שתגיש לרשות האמריקנית לניירות ערך. בסיס הקבע שלו יהיה המטה של טוויטר בסן פרנסיסקו, שם יעסוק "בהנהגת הצוות של החברה ובשכירת כישרונות חדשים", על פי הרשת החברתית.

בגוגל בירכו את כורדיסטני על תפקידו החדש ומסרו כי הוא "היה עמוד תווך בביסוס הפעילות העסקית של החברה וסייע לה לפתח שותפויות ברחבי התעשייה". הוא זוכה בנוסף להערכתם של אנליסטים רבים.

עם זאת, הוא קיבל גם ביקורות רבות על מידת השימוש המועטה שלו בטוויטר: אנקדוטה מעניינת היא שכורדיסטני בן ה-51, שהצטרף לרשת החברתית ב-2010, צייץ מאז תשע פעמים בלבד, על פי הוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal). הציוץ האחרון שלו עד כה היה ההודעה על המינוי החדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים