אפשר גם אחרת: ערבים ויהודים יקיימו האקתון משותף

120 מפתחים, מעצבים, יזמים וסטודנטים ישתתפו באירוע, שיתקיים בסוף השבוע בנצרת ● המארגנים טוענים ש-"גם בתוך כל הכאוס, יהודים וערבים מצביעים ברגליים למען נורמליזציה ודו קיום בחברה הישראלית"

שיתוף פעולה בין חברות סייבר? יש מקרים שבהם זה אפשרי. צילום אילוסטרציה: BigStock

המצב הביטחוני שקיים בארץ בתקופה האחרונה הרחיב את הקרע שקיים ממילא בין יהודים לערבים. העוינות בין הצדדים גברה בעקבות מעשי הטרור וההשלכות שלהם. האקתון שיתקיים בסוף השבוע בנצרת מוכיח שאפשר גם אחרת.

120 מפתחי תוכנה וחומרה, מעצבים גרפיים, יזמים וסטודנטים להנדסה ולמדעי המחשב, יהודים וערבים, ייקחו מחר (ו') ומחרתיים חלק באירוע שיתקיים בעיר תחת הכותרת Making The World a Better Place (לעשות את העולם למקום טוב יותר). בעמותת צופן, שמארגנת את האירוע יחד עם האנס שאקור, קוראים לו בשל כך מקאתון.

הקבוצות יעבדו בהנחיית מהנדסים מחברות מובילות בענף ההיי-טק, בין היתר מרכז המו"פ של מיקרוסופט (Microsoft). חבר השופטים, שיכריז בשבת את החלטתו איזה פיתוח הוא המנצח, מורכב מבכירים בענף ובאקדמיה, יהודים וערבים.

מהמארגנים נמסר כי "האירוע והעבודה המשותפת של יהודים וערבים מעניינים במיוחד על רקע האירועים האחרונים ומוכיחים שגם בתוך כל הכאוס, עדיין יש קולות רבים שקוראים לשיתוף פעולה. האירוע יכלול יהודים וערבים שיעבדו ביחד ויצביעו ברגליים למען נורמליזציה ודו קיום בחברה הישראלית".

לצד מיקרוסופט, שותפות באירוע המקאתון ענקיות ההיי-טק גוגל (Google) ואינטל (Intel), כמו גם אורנג', USAID, שגרירות בריטניה בישראל, TechForGood, פורום היזמים הישראלי וגופים נוספים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורן

    למה תמיד אירועים של יהודים וערבים מתקיימים באזורים יהודיים? גם בתוך הניסיונות לחבר ממשיכים את האפליה!

אירועים קרובים