Z3: הכירו את המכשיר החדש והזול במיוחד של סמסונג

המכשיר פועל על גרסה מעודכנת של מערכת ההפעלה טיזן, ששמה דגש על שימוש ממושך בסוללה ● כך, למשל, הוא מציע מצב חסכון-על, שמסוגל לגרום לאפליקציות לקצץ עד 50% בצריכת החשמל

חדש וזול, אך האם גם טוב? סמסונג Z3

סמסונג (Samsung) ממשיכה לחזק את פלטפורמת מערכת ההפעלה הקניינית שלה, טיזן (Tizen). כשנה לאחר שהשיקה את ה-Z1, הטלפון הראשון של החברה שבוסס על טיזן, משחררת החברה טלפון נוסף עם מערכת ההפעלה שלה, ושמו Z3. המכשיר הזה מגיע גם לאחר שהחברה השיקה כבר שני שעונים חכמים שמבוססים על טיזן.

לפי סמסונג, ה-Z1 זכה להצלחה יפה יחסית בעיקר במדינות מתפתחות. על פי נתוניה, רק בהודו לבד היא מכרה במשך החצי השנה האחרונה כמיליון יחידות. גם ה-Z3 מכוון בעיקר לשוק הזה, ואחד הדברים עמו סמסונג מקווה למשוך לקוחות, הוא תג מחיר נמוך: 130 דולר בלבד.

התצורה של ה-Z3 מותאמת לשוק הכניסה, אך סבירה לחלוטין. הוא מציע מסך Super AMOLED  ברזולוציה של 1,280×720 פיקסלים, מערכת על שבב של ספרדטראם (Spreadtrum) שכולל ארבע ליבות במהירות 1.3 ג'יגה-הרץ, זיכרון עבודה בנפח 1 ג'יגה-בייט, אחסון פנימי של 8 ג'יגה-בייט וחריץ הרחבה שיכול להוסיף עד 128 ג'יגה-בייט לזכרון האחסון.

הוא מציע בנוסף תמיכה בסים כפול כולל תמיכה ב-LTE, סוללה בהספק 2,600mAh, קישוריות דור 3 וגם מנוי ל-Mix Radio שמאפשר האזנה בחינם ליותר מ-30 מיליון שירים. המצלמה הקדמית היא בגודל 5 מגה-פיקסלים עם זווית צילום של 120 מעלות, והאחורית 8 מגה-פיקסלים.

המכשיר פועל על גרסה מעודכנת של טיזן, גרסה 2.3, ששמה דגש על שימוש ממושך בסוללה. כך למשל הוא מציע מצב חסכון-על שמסוגל לגרום לאפליקציות לקצץ עד 50% בצריכת החשמל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים