VMware מכריזה על פלטפורמת NFV אחודה מרובת שירותים וספקים

החברה הכריזה בכנס 2015 VMworld, שהסתיים בסוף השבוע שעבר בברצלונה, על פלטפורמה חדשה לווירטואליזציה של שירותי רשת שנועדה לסייע לספקי שירותי תקשורת CSP להאיץ יישומים ברשתות החדשות והמתקדמות

18/10/2015 09:55
כנס VMworld 2015

VMware הכריזה בכנס 2015 VMworld, שהסתיים בסוף השבוע שעבר בברצלונה, על פלטפורמה חדשה לווירטואליזציה של שירותי רשת NFV (ר"ת Network Function Virtualization) אותה היא מכנה פלטפורמה אחודה, לתמיכה רבת-שירותים ומרובת-ספקים, שנועדה לסייע לספקי שירותי תקשורת CSP (ר"ת Communication Services Providers) להאיץ יישומים ברשתות החדשות והמתקדמות. ההכרזה כוללת את הזמינות הכללית של פלטפורמת VMware vCloud NFV, תוכנת VMware Ready for NFV חדשה, ושירותי דירוג המסופקים על ידי VMware ושותפיה. פתרונות ושותפויות אלו הוצגו במהלך הכנס.

ספקי שירותי תקשורת משנים את עולם העסקים בעזרת NFV, על ידי הוזלת עלויות והאצת חידוש באספקת השירות, כדי לעצור את השחיקה הנובעת מעלות התשתית ואי-בידול השירותים השונים המסופקים למשתמשים. VMware יצרה שני מודלים עיקריים לפריסת NFV, אחד המתבסס על תוכנה מותאמת לכל לקוח ולקוח, והשני המתבסס על פלטפורמה וירטואלית משותפת. מחקר שפורסם לאחרונה על ידי מכון המחקר ACG Research מאריזונה, המתמחה בתעשיית הטלקום והרשתות, הגיע למסקנה שבטווח הרחוק מודל הפלטפורמה המשותפת הנתמך על ידי VMware, מציע למשתמשים חיסכון ומהירות גבוהים יותר.

ענן אחד לספקי שירותי התקשורת. צילום: פלי הנמר

ענן אחד לספקי שירותי התקשורת. צילום: פלי הנמר

"גישת הפלטפורמה המשותפת תומכת במודל עסקי בר-קיימא והיא הגישה היחידה שמסוגלת לשבור את הקשר הלינארי בין צמיחה לעלות, ולשחרר ספקי תקשורת לחדש תשתית שירותיהם במהירות ובהיקף רחב" אומר מייקל קנדי, אנליסט בכיר ב-ACG. "העלות הנמוכה של ה-NFV בפלטפורמה המשותפת והיכולת להפיק עבודה יעילה ורווחים יעילים, נראית כמשיגה תשומה בזמן הקצר משנה, ומפיקה יותר מ-350 אחוזי ROI במהלך תקופה של חמש שנים".

מערכת VMware vCloud NFV מאחדת מרכיבי וירטואליזציה וניהול הנדרשים כדי להאיץ יישום NFV vCloud NFV, ומאפשרת לספקי שירותי תקשורת ליישם פלטפורמת NFV מאוחדת, מרובת ספקים ותפקודים התומכת בכל יישום בכל שלבי התפתחות הענן. פלטפורמת vCloud NFV תומכת ביותר מ-40 שירותי רשת וירטואליים מ-30 ספקי VNF שונים, שמייצגים את רוב הפתרונות הקיימים בשוק. הפלטפורמה מאפשרת לצוותי ה-IT למנף כישורים קיימים וניסיון תפעולי עם וירטואליזציה של VMware, כשהיא מבטיחה יישום מהיר וחלק יותר וניהול מתמשך של עננים.

קרל אשנבאך סגן נשיא ומנהל תפעול VMware מסביר על יעילות הפלטפורמה החדשה לתמיכה רבת-שירותים ומרובת-ספקים. צילום: פלי הנמר

קרל אשנבאך סגן נשיא ומנהל תפעול VMware מסביר על יעילות הפלטפורמה החדשה לתמיכה רבת-שירותים ומרובת-ספקים. צילום: פלי הנמר

"הטכנולוגיה של VMware מאפשרת לספקי שירות גלובליים מובילים כמו Ooredoo ,IIJ, וודאפון (Vodafone) ו-Vip Mobile לספק שירותי רשת חיוניים המקיפים מכשירים ניידים וענן", אמר שאקר אייאר, סגן נשיא ומנהל כללי בקבוצת Telco NFV ב-VMware. "אנו ממשיכים להאיץ את מאמצנו לעזור לחברות CSP ליצור סביבה תשתיתית אחידה במהירות ובבטחה, להריץ ולספק כל תפקוד רשת מסורתי או בענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים