VMware משתלבת בעולם ה-DevOps

החברה מאיצה אספקת שירותים מאוחדים לענן הפרטי והציבורי ● אג'איי סינג, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת עסקי ניהול ענן: "הפלטפורמה ממוקמת בצורה ייחודית כדי לסייע לארגוני IT לנווט במים ההפכפכים של השינוי העסקי הדיגיטלי"

19/10/2015 12:10
VMworld2015 בברצלונה: פלטפורמת הכרזות לכלל עולמה של VMware. צילום: פלי הנמר

VMware, שעד עתה התרכזה בעיקר בפתרונות ניהול ענן למשתמשים בתאגידים, החליטה להרחיב את היצע פתרונות הענן שלה גם למפתחים בארגונים ובחברות הסטארט-אפ, כמו אמזון (Amazon) וגוגל (Google). כלומר היא משתלבת בעולם החדש של חיבור הפיתוח ליישום הקרוי תחום ה-DevOps.

בכנס VMworld 2015 שנערך בברצלונה בהשתתפות עשרות אלפי משתמשים, מנהלים ושותפים מאיזור EMEA, החברה הכריזה על עדכונים לפלטפורמת ניהול הענן ההיברידי שלה. החידושים הכלולים בפתרונות VMware vRealize Automation 7  ו-VMware vRealize Business Standard 7, מסמיכים את צוותי ה-IT לאפשר לארגונים הרוצים לשמור על יתרון תחרותי, לערוך את המהפכה הדיגיטלית בארגון שלהם. השקת הפתרונות החדשים, בשילוב אספקת VMware vRealize Operations 6.1 ו-VMware vRealize Log Insight 3 ברבעון השלישי של 2015, מייצגת רענון בפלטפורמת הניהול לענן ההיברידי של VMware.

פתרונות VMware להקמת ענן בשעתיים. צילום: פלי הנמר

פתרונות VMware להקמת ענן בשעתיים. צילום: פלי הנמר

התוכנה משנה היום כל ענף, בתקופה שבה ארגונים מבדילים את עצמם ומתחרים יותר ביעילות בעזרת יישומים ושירותים שמספקים חוויית לקוח חדשנית. השינוי העסקי הדיגיטלי מהווה הזדמנות למנמ"רים ולצוותי IT לעזור לארגונים שלהם להפוך ליותר מהירים, לבנות ולספק יישומי ענן מסורתיים וממוקדי ענן בצורה מהירה יותר, ולצמצם עלויות בלי להקריב פיקוח ושליטה. כיום העדכונים לפלטפורמת ניהול הענן של VMware מאפשרים גם לצוותי ה-IT להאיץ שינוי עסקי דיגיטלי על-ידי יכולות משופרות לאספקת יישומים בצורה מהירה יותר, הכוללת שקיפות ושליטה על העלויות והאיכות של שירותי ה-IT בקרב הענן ההיברידי.

מודל UHC Unified Hybrid Cloud הוא חזות הכל. צילום: פלי הנמר

מודל UHC Unified Hybrid Cloud הוא חזות הכל. צילום: פלי הנמר

"ה-IT נמצא תחת לחץ מתמיד לעזור להפוך את הפקת היישומים למהירה יותר, ולקצץ בעלויות בלי לוותר על שליטה ובקרה", אמר אג'איי סינג, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת עסקי ניהול ענן ב-VMware. "פלטפורמת ניהול הענן של החברה ממוקמת בצורה ייחודית כדי לסייע לארגוני IT לנווט במים ההפכפכים של השינוי העסקי הדיגיטלי. העדכונים של היום יסייעו לצוותי ה-IT  לספק שירותים במהירות בקרב הענן הפרטי והציבורי, תוך כדי השגת יתרונות בעלות השירות. ההתקדמות בפלטפורמת ניהול הענן שלנו במחצית השנייה של 2015 היא צעד גדול נוסף לעבר חזון הדור הבא שלנו, פלטפורמה שהיא מודעת יישומים ויודעת למקסם את יכולותיה".

אג'איי סינג, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת עסקי ניהול ענן ב-VMware. צילום: פלי הנמר

אג'איי סינג, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת עסקי ניהול ענן ב-VMware. צילום: פלי הנמר

הפלטפורמה לניהול ענן של VMware משלבת את יכולות האוטומציה בענן שלה, תפעול ענן ופתרונות ניהול עסקי – הכול לתוך פתרון משולב אחד. הפלטפורמה מספקת מכלול למרכז הנתונים מוגדר התוכנה SDDC המאפשר לצוותי ה-IT לספק שירותים מאוחדים במהירות העסקית, תוך שילוב השליטה והיעילות שצוותי ה-IT דורשים. השילוב בין הפלטפורמה לתשתית של VMware ולשירותים שהחברה מציעה, עוזר ללקוחותיה לאמץ בצורה קלה יותר את ארכיטקטורת מרכז הנתונים מוגדר התוכנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים