מיקרוסופט מזהירה חברות מפני ה-SQL Server 2005

באזהרה מזכירה החברה כי היא מתכוונת להפסיק לתמוך בגרסה ישנה זו של מערכת בסיס הנתונים ב-12 באפריל, 2016 ● טאקשי נאמוטו, סגן נשיא תאגידי בקבוצות שיווק עסקי הענן והתחום הארגוני הזהיר כי שימוש במערכת "יוביל עד כדי סיכון הפעילות העסקית של הארגון"

הגיע הזמן לומר שלום. SQL Server 2005

מיקרוסופט (Microsoft) התחילה לשלוח אזהרות לחברות שעדיין משתמשות ב-SQL Server 2005.

באזהרה מזכירה החברה כי היא מתכוונת להפסיק לתמוך בגרסה ישנה זו של מערכת בסיס הנתונים ב-12 באפריל, 2016 – כלומר בעוד פחות מחצי שנה. החברה מנסה לשכנע את אלו שעדין משתמשים במערכת בת העשור הזו לעבור כבר עכשיו להשתמש ב-SQL Server 2014.

מיקרוסופט מזכירה שעם סיום התמיכה היא תפסיק לספק למערכת עדכוני תוכנה וגם עדכוני אבטחה. ללא עדכונים אלו, אומרים במיקרוסופט, הוצאות התחזוקה של החברות שייבחרו להשתמש ב-SQL Server 2005 יגדלו במידה רבה, וכן יסבלו החברות מבעיות שקשורות לציות לרגולוציות שגרסה זו כבר לא תוכל לספק.

"זה יוביל עד כדי סיכון הפעילות העסקית של החברה", כתב טאקשי נאמוטו, סגן נשיא תאגידי בקבוצות שיווק עסקי הענן והתחום הארגוני בחברה. "שדרוג ל-SQL Server 2014 לפני סוף תקופת התמיכה המורחבת באפריל הקרוב היא יותר מהחלטה הכרחית בנושאי אבטחה וציות, מדובר גם בהחלטה עסקית נכונה".

בניסיון לשכנע את מפעילי SQL Server 2005, ואף גרסאות מוקדמות יותר, מציין נאמוטו שהגרסה החדשה מכילה פחות פגיעויות מכל בסיס נתונים אחר בשוק, ולכן היא עמידה יותר בפני פריצות של האקרים. בנוסף, לעומת גרסאות ישנות יותר, תומכת גרסת 2014 באפשרויות פריסה באמצעות Azure, מערכת ההפעלה לענן של מיקרוסופט, וכן ביצועים גבוהים במיוחד בזכות היכולת לבצע חישובים בזיכרון המערכת ובמהירות שגדולה פי כמה ממה שניתן להשיג בגרסת 2005.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים